hifiman Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vurdere å bytte ut gamle deler fra min pc, jeg har dvd brenner og kabinett fra før. Pc`en skal brukes til litt forskjellig, men ikke mye spilling. Prisen skal ikke overstige 6500kr, dette er mitt forslag: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=16381 kom gjerne med noen innspill på hva som bør bedres etc.. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis du skal ha fra veldig mange forskjellige nettbutikker blir det jo en del i frakt så kanskje det lønner seg å kjøpe alt fra en butikk? Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis du skal ha fra veldig mange forskjellige nettbutikker blir det jo en del i frakt så kanskje det lønner seg å kjøpe alt fra en butikk? Ja det er lurt Men som du ser så har komplett.no , nesten alle varene utenom cpu`en den tenkte jeg å bestille fra netshop.no Lenke til kommentar
brrah Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Da bestiller du CPU'en fra nesthop og, med mindre dem ikek har akkurat den og det er den du MÅ ha da... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Da bestiller du CPU'en fra nesthop og, med mindre dem ikek har akkurat den og det er den du MÅ ha da... Fra komplett ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå