Gothiatek Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det er ett skikkelig kult kabinett fra chenbro microplex selger det, men det er noen minus: -Prisen -Ikke noen fester til PSU -Og veldig lang vei fra PSU til hovedkort :smile: (må ha ATX forlenger) Uansett har kommet over problemene, og har nå store modde eventyr foran meg, dere får se bilder når jeg er ferdig Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 01:22, Gothiatek skrev:Det er ett skikkelig kult kabinett fra chenbro microplex selger det, men det er noen minus:-Ikke noen fester til PSU Hei! Satt det ikke bakplate til ATX strømforsyning montert i kabinettet? Send oss en email så skal vi få ordnet det med det samme - det skal selvsagt være inkludert. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Takk jeg trodde kanskje det ikke fulgte med jeg. Fikk emailen din har sendt deg brukernr/brukernavn tusen takk for hjelpen forresten :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå