garfunk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har en 20 fots polar båt som er en veldig fin festbåt, men folk savner et anlegg, noe jeg også gjør Så nå har jeg bestemt meg for å kjøpe anlegg til den, men så er jeg litt usikker på hva jeg skal ha tak i. Tenkte meg denne pakka her. Vet noen om den gir noe bra lyd i fra seg? Hvis ikke kunne jeg tenkt meg å kjøpe en Rockford 12" og evt. kjøpe samme forsterker og noen andre 6x9 høytalere. Vil helst ikke overstige 4000 kr. Noen som har noen tips? Skulle gjerne ha noe der du kjenner bassen litt når du kjører en sjekte Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 en ting du burde huske når det gjelder båter er at båten flyter på vann. og vann er skadelig for membramen på høyttalerne. MEEEEN!!! det finnes høyttalere som er tilpasset båter.. Sony har f. eks en sett.. XS-MP61MK2 det finnes mange flere slike. og det er nok det som er det beste for deg Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du kan ikke forvente allverden av 4 lapper desverre. Rekker såvidt til kabling og en ok forsterker det. F. eks fra Soundstream, som du får tak i her. Etpar gode 6.5" koaxer som Marine MS.653 vil gjøre seg uansett. Mer info i linken over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå