nokiakiller Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) jeg skulle brenne en fil i nero og fikk denne hastigheten 314x er det bare meg eller er brenneren min ekstremt rask Edit: Leif Endret 26. juni 2005 av nokiakiller Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Niiice da blir ikke lange ventetiden det der. Jeg sliter andre veien. og brennern min brenner bare på 32 når den har 48... Tror det er de nye platene som er for slappe rett og slett. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Morsom feil det der altså, hvis det er en feil da. Kan også være slik th-3 sier, i innlegget nedenfor. EDIT: Tilføyde litt tekst. Endret 26. juni 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Sikker på at det er feil? Ser ut som den lager et image til harddisk og hvis nero har testa harddisken din kom den kanskje til at 314x var makshastigheten? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sikker på at det er feil? Ser ut som den lager et image til harddisk og hvis nero har testa harddisken din kom den kanskje til at 314x var makshastigheten? Er nok helst det ja. Det er nok trådstarter som har feil Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 rart att nero skal skrive et image til hd når jeg brenner fra en iso fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå