Kris R Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Verken Cd eller dvd brenning funker på min Plextor Px-808a. Det er ikke brenningsprogrammet det er noe feil med. Brenningen stopper ikke, men brenningen fortsetter på 0% i en evighet. Har testet og latt brenningen stått på i 3timer uten noe resultat. Brenningen fungerte kjempefint før jeg brukte Starforce Nightmare. Hvordan skal jeg få brenningen til å funke igjen? Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hehe. Prøvde å poste samme spørsmålet på ITPro.no. Det gikk ikke så bra! Link til tråden på ITPro Endret 26. juni 2005 av Kris R Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Prøvd å oppdatere firmware på brenneren? Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Ja. Det er ikke firmwaren det er noe feil med, men det er noe under Windows. Cd-brenning funker i Safe-mode, men det er for tungvint! Endret 25. juli 2005 av Kris R Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva slags IDE drivere bruker du? Har du nvidia nforce brikkesett og bruker nvidia sine drivere er dette et "vanlig" problem. Bruk M$ sine drivere som er innebygd i operativsystemet. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Hvordan finner jeg ut hvilke IDE drivere jeg bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå