hauk74 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 etter reinstalering er hmmm programmet til dvd kommet slik at når jeg trykker på eject på skjermen kommer plata ut på cd brenneren istedenfor dvd. håper noen skjønnte. altså den er på feil spiller. hvordan forandre dette?? Lenke til kommentar
que Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 kanskje lurt og nevne hvilket program du bruker? Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 :smile: det er hollywood pluss realmagic .win98se Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Prøv å stikke på options i spilleren og se om default drive er satt til cd-spilleren, hvis den er det skift den til dvd-spilleren. AtW Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: ATWindsor skrev (2002-07-25 01:23):Prøv å stikke på options i spilleren og se om default drive er satt til cd-spilleren, hvis den er det skift den til dvd-spilleren.AtW Ja du har garantert stillt inn feil CD-ROM som deafult. Min PWDVD gjør det hver gang jeg installerer den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå