skarsk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har bestilt et kabinett fra Netshop og jeg lurer på om noen kjenner til dette? Var mistenkelig billig. Noen haker med dette? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Uten og ha prøvd det så vil eg si at psu er sikkert noe dritt. Men kabinetet er sikkert brukende det. Må regne med at det bøyer seg lett på bakplaten og at det skrangler litt. Men 300 kr er jo billig det. Kvalitet i forhold til pris så er det sikkert bra kjøp. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har ikke prøvd det, men som vanlig "Du får hva du betaler for" Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 en kamerat av meg har det... deter sånn"standar" kabinett som netshop har.. er ikke akkurat det fineste som finnes men sikkert verdt penga er 2xusb porter under et lite lokk:) og plass til 5 cd rommer! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg hadde ikke bestilt det kabinettet... Hadde heller kjøpt et mer *solid* kabinett til en litt' dyrere penge. Men det kan jo hende at det er bra..ikke hvet jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan jo sikkert moddes opp da! Uansett vil jeg tro det er hakket bedre enn Raidmax og Q-tec da! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 psu er nokk ikke så bra nei... jeg hadde nokk kjøpt kabinett som er litt dyrere.. oppe i en 500 minst.... Men jeg sier bare Aopen H600C jeg... Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvis man skal ha kabinetter i den prisklassen så kjøp uten PSU. Den psu som følger med er neppe noe god psu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg