Gå til innhold

Hva er det kjedeligste spillet du har prøvd?

Zapking

Anbefalte innlegg

Kjedeligste jeg kan komme på i farta er mdk

5483446[/snapback]

Mdk og mdk2 er to sterkt undervurderte spill, husker jeg kjøpte et pc-blad kun fordi Mdk2 var med "gratis"... :) Jeg elsket og elsker fortsatt det spillet. Men har uheldighvis rotet bort cd'n for lenge siden.

Det kjedeligste jeg har spilt må være Nobunaga's Ambition (eller noe i den duren) til SNES. Det er kjedelig det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forundrer meg at ingen har nevnt Superman til N64. Det spiller er det fløueste jeg har brukt 600 kroner på.

Når jeg var yngre abbonerte jeg en stund på et N64 magasin som hadde tester osv av spill. Bakerst i bladet var det en ranking av spillene som var ute nå eller noe. Det var listet opp 150-200 spill, hvor Superman stakk av med sisteplassen på lista.

Heh.. skal hente spillet nå faktisk.. og kaste det til helvete ut gjennom vinduet.

Lenke til kommentar
Forundrer meg at ingen har nevnt Superman til N64. Det spiller er det fløueste jeg har brukt 600 kroner på.

Når jeg var yngre abbonerte jeg en stund på et N64 magasin som hadde tester osv av spill. Bakerst i bladet var det en ranking av spillene som var ute nå eller noe. Det var listet opp 150-200 spill, hvor Superman stakk av med sisteplassen på lista.

Heh.. skal hente spillet nå faktisk.. og kaste det til helvete ut gjennom vinduet.

5499367[/snapback]

Vet du, eg kjøpte det samme bladet :wee: Jævlig bra blad,men at du kjøpte superman er meg en gåte :ohmy:

Lenke til kommentar

5499367[/snapback]

Det er bare ekstremt rævva, og ikke kun kjedelig på samme måte som mange av de andre nevnte spillene, men ja, vurderte å nevne det.

Daniel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...