Gå til innhold

Hva er det kjedeligste spillet du har prøvd?

Zapking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F.E.A.R var ekstremt kjedelig fordi det bare varte i toppen 5 min. Etter det slo jeg av maskinen, sov noen timer, slo den på igjen og slettet spillet. Altså det varte for lite.

5477593[/snapback]

Tror nesten eg trenger litt meir utdjuping der :hmm: 5 min? Rakk såvidt å endre instillingene i optons? :innocent:

Lenke til kommentar
F.E.A.R var ekstremt kjedelig fordi det bare varte i toppen 5 min. Etter det slo jeg av maskinen, sov noen timer, slo den på igjen og slettet spillet. Altså det varte for lite.

5477593[/snapback]

Tror nesten eg trenger litt meir utdjuping der :hmm: 5 min? Rakk såvidt å endre instillingene i optons? :innocent:

5477735[/snapback]

Problemet var at det var sabla skummelt! :no:

Spesielt når jeg var helt alene i huset en mørk lørdagskveld med 7.1 annlegg og subwooferen på fullt...Anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Half Life 2... znork!

5452107[/snapback]

:mad: hvordan går det ann? hva var så kjedelig?

5478261[/snapback]

Ca alt, ble overhodet ikke fengslet av historien. Det var tregt, grafikken var middelmådig og det var ALTFOR lett.

5478839[/snapback]

Men er det DET kjedeligste du har spilt noen gang?

Jeg har for eksempel spilt Operasjon Neptun, ikke akkurat festlig. Var også et eller annet arkade-flyspill som var alvorlig kjedelig.

Lenke til kommentar

ska vi se..

FEAR havner på listen, samt operation flashpoint. cs har jobbet seg inn på listen over tid, og FIFA serien har holdt en nøkkelposisjon på listen siden jeg så det. samme gjelder egentlig alle spill som handler om fotball, basket, golf, ishockey og andre sporter som krever mer av en person enn å trykke på en knapp/pedal. delta force var ikke akkurat det store det heller, og Crash bandicoot er selvskrevet som søppel av ypperste kvalitet. og hvordan kunne jeg glemme warcraft serien? akk, hvor mange minutter som forsvant takket være uopplyste venner som mente at slik vrøvl var mulig å spille...

det var de jeg klarte å komme på i farten. tittelen "verste spill noengang" må nok vente, da jeg garantert har flere elendige spill på lager, som bare venter på å bli vanæret.

Lenke til kommentar

Hugo er det kjedeligste spillet jeg noensinne har prøvd. Det er forsåvidt så dårlig at det er flaut å bare nevne i denne tråden at jeg faktisk har prøvd det (var i en spill-tørkeperiode / jeg var gal i gjerningsøyeblikket).

Tenk deg spillversjonen av de bråkete overdrevne norsk-dubbede tegnefilmene på morgenen på TV3/Childrens Channel hvor det høres ut som om alle skriker aggressivt inni hodet ditt så har du Hugo-spillet (husker ikke hvilket av Hugo-spillene, vil ikke huske det heller.)

På andreplassen havner nok City of the living Dead, spillmatiseringen av filmen (den nye) - utrolig dårlig, brå usakelig slutt, 3D engine fra 80-tallet virket det som, dårlig fra ende til annen, følte meg som en living dead etter å ha spillt det.

På 3 må jeg si FEAR, aldri sett et så overhypet spill noen gang, med en så utrolig fantasiløs overdrivelse av en historie og overbrå slutt, samt lite skremmende med mindre man ikke har sett THE RING + alle dens sjangerkopier de siste 3-4 årene rundt 500 ganger nå, noe de fleste har.

Æresplassen må vel gå til MYST og alle MYST-kopier der ute. Har aldri forstått nytelsen i å sitte å se på stillbilder av et pent landskap når man kan få det i levende 3D den dag i dag. Tror MYST konseptet/sjangeren er et hardcore-fenomen for ultranerder som synes det er artig å skrive "dir -> Enter" kontinuerlig i en halvtime uten mål, grunn eller mening i MSDOS ved mangel på fritidssysler.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
På andreplassen havner nok City of the living Dead, spillmatiseringen av filmen (den nye) - utrolig dårlig, brå usakelig slutt, 3D engine fra 80-tallet virket det som, dårlig fra ende til annen, følte meg som en living dead etter å ha spillt det.

5490843[/snapback]

d'oh, de hadde ikke 3D enginer på 80 tallet :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...