Prizefighter Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Broken Sword. Hæææ!? Snakker du om Broken Sword som i adventure/puzzle spillet? det er jo et helt kurant spill som jeg selv har spilt mye! Gi det en sjanse, det må være dårlige spill du har spilt! Selv har jeg aldri kommet over noen skikkelig dårlige spill, det nermeste må bli et gammelt spill som het dizzy som dessuten ikke kjørte så bra på maskinen min. 4500576[/snapback] Skulle til å sitere selv. Husker jeg spilte det spillet på playstation 1. Satan, det var tider. Det er da langt ifra et dårlig spill. Spilte det ganske mye også. Ellers. Kommer ikke på noen dårlig spill i farta. Som en kar sa tidligere, de havner jo ganske fort i glemmeboka. Kan jo være enig i at crazy taxi var et rimelig straight forward og dull spill. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sim City spillene, kjedelig med spill som egentlig ikke har noe mål annet at det er fint å få byen til å vokse og bli større Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hmm, det kjedeligste spillet i verden er InsaniQuarium Deluxe, selv om man blir skikkelig hekta! Jeg klarte gjennom hele driten.. Blaaahh Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 minesveiper.. tok lang tid før jeg skjønte poenget 4410040[/snapback] Minesveiper eier jo da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Final Fantasy VII (sikkert alle de andre også, men hakke prøvd dem). Daniel Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Æhh!! Ser folk som skriv at Diablo er det kjedelegaste spelet dei har spelt nokon gong.. Eit av tidenes beste spel, og dei kallar det kjedeleg Jaja.. Får vel berre godta at smaken er som baken. Min er deilig og visse andre sine er berre ræva. Personleg har eg aldri forstått kva som er so moro med Championship Manager-spela. Kanskje det hjelp å ha eit snev av fascinasjon for fotball? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 FF7.. Å HERREGUD DET VAR GRUSOMT. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvilket som helst snowboard eller skateboard (eller BMX etc) spill.... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Final Fantasy VII (sikkert alle de andre også, men hakke prøvd dem). Daniel 5457511[/snapback] Herre SATAN HVA ER GALT MED DEG MANN? Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fgodmom.exe! (Fairy Godmom tror jeg det het). Tror jeg fikk det til et tragisk pc-blad en gang. Det gikk ut på å være en god fe som ved hjelp av dårlig grafikk skulle redde et eller annet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Final Fantasy VII (sikkert alle de andre også, men hakke prøvd dem). Daniel 5457511[/snapback] Herre SATAN HVA ER GALT MED DEG MANN? 5471751[/snapback] Regner med at jeg er en taper. Daniel Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Verste spillet jeg har spilt er Counter Strike Spilte det engang på LAN, var jo piss enkelt da Var sikkert ikke eliten i CS som var det da men men, var ingenting som fenget der. Spring rundt-finn motstander-sikt-skyt han i hodet "Counter-Terrorists win" whoo, big deal Åssen i faen kan det være verdens mest populære spill? Verden er rar, og ble bare rarere når Bush kom til makta Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Wow eller Everquest 2 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Verste spillet jeg har spilt er Counter Strike Spilte det engang på LAN, var jo piss enkelt da Var sikkert ikke eliten i CS som var det da men men, var ingenting som fenget der. Spring rundt-finn motstander-sikt-skyt han i hodet "Counter-Terrorists win" whoo, big deal Åssen i faen kan det være verdens mest populære spill? Verden er rar, og ble bare rarere når Bush kom til makta 5473050[/snapback] GG nub. Hva har Bush med CS å gjøre? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ingenting, var bare noe jeg sa for og forsterke det jeg mente ^^ Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Wow eller Everquest 2 5475129[/snapback] Mmorg hater Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Wow. Beste brukte 500kr noen gang :| Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Verste spillet jeg har spilt er Counter Strike Spilte det engang på LAN, var jo piss enkelt da Var sikkert ikke eliten i CS som var det da men men, var ingenting som fenget der. Spring rundt-finn motstander-sikt-skyt han i hodet "Counter-Terrorists win" whoo, big deal Åssen i faen kan det være verdens mest populære spill? Verden er rar, og ble bare rarere når Bush kom til makta 5473050[/snapback] Hva er det du sier... Uhm cs blir bare gøyere å gøyere etterhvert som du blir mer skilla.. Særlig spille mot en anna clan(er det som er best) Da får man med engang inn taktikker osv! CS er GØY Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Smak og behag vettu, cs er ikkje like gøy for alle der ute Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 B&W spilla, gikk lei etter 30min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå