Gå til innhold

Hva er det kjedeligste spillet du har prøvd?

Zapking

Anbefalte innlegg

Broken Sword.  :thumbdown:

Hæææ!? Snakker du om Broken Sword som i adventure/puzzle spillet? det er jo et helt kurant spill som jeg selv har spilt mye! Gi det en sjanse, det må være dårlige spill du har spilt!

Selv har jeg aldri kommet over noen skikkelig dårlige spill, det nermeste må bli et gammelt spill som het dizzy som dessuten ikke kjørte så bra på maskinen min.

4500576[/snapback]

Skulle til å sitere selv. Husker jeg spilte det spillet på playstation 1. Satan, det var tider. Det er da langt ifra et dårlig spill. Spilte det ganske mye også.

Ellers. Kommer ikke på noen dårlig spill i farta. Som en kar sa tidligere, de havner jo ganske fort i glemmeboka. Kan jo være enig i at crazy taxi var et rimelig straight forward og dull spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æhh!!

Ser folk som skriv at Diablo er det kjedelegaste spelet dei har spelt nokon gong.. Eit av tidenes beste spel, og dei kallar det kjedeleg :no:

Jaja.. Får vel berre godta at smaken er som baken. Min er deilig og visse andre sine er berre ræva.

Personleg har eg aldri forstått kva som er so moro med Championship Manager-spela. Kanskje det hjelp å ha eit snev av fascinasjon for fotball? :hmm:

Lenke til kommentar

Verste spillet jeg har spilt er Counter Strike :wallbash:

Spilte det engang på LAN, var jo piss enkelt da :roll: Var sikkert ikke eliten i CS som var det da men men, var ingenting som fenget der.

Spring rundt-finn motstander-sikt-skyt han i hodet "Counter-Terrorists win" whoo, big deal :dontgetit: Åssen i faen kan det være verdens mest populære spill? Verden er rar, og ble bare rarere når Bush kom til makta

Lenke til kommentar

Spilte det engang på LAN, var jo piss enkelt da :roll: Var sikkert ikke eliten i CS som var det da men men, var ingenting som fenget der.

Spring rundt-finn motstander-sikt-skyt han i hodet "Counter-Terrorists win" whoo, big deal :dontgetit: Åssen i faen kan det være verdens mest populære spill? Verden er rar, og ble bare rarere når Bush kom til makta

5473050[/snapback]

GG nub. Hva har Bush med CS å gjøre?

Lenke til kommentar

5473050[/snapback]

Hva er det du sier...

Uhm cs blir bare gøyere å gøyere etterhvert som du blir mer skilla..

Særlig spille mot en anna clan(er det som er best) Da får man med engang inn taktikker osv!

CS er GØY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...