Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Doom 3 B&W C&C: Renegade Men Doom 3 topper listen. Spilte det i forbi noen brett men det var samme kjedelige gameplayet Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Broken Sword. Hæææ!? Snakker du om Broken Sword som i adventure/puzzle spillet? det er jo et helt kurant spill som jeg selv har spilt mye! Gi det en sjanse, det må være dårlige spill du har spilt! Selv har jeg aldri kommet over noen skikkelig dårlige spill, det nermeste må bli et gammelt spill som het dizzy som dessuten ikke kjørte så bra på maskinen min. Lenke til kommentar
Ms.Victoria Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stalljenta 2 Enig! Pluss et spill som het Bermuda Queen, som man skulle ta et bilde av seg selv og så ble man en figur i spillet som en modell Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Deer Hunter 2005 enig, våpne der suger jo, skyter et skudd og så må man lade, noe som tar 4 sec, hva med maskin-gæver? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Cabelas Big game hunter: på easy mode ser du dyrene som lyser som en rød prikk i bakgrunnen Og Hard mode må du vente i timesvis før du ser snurten av et dyr. pluss elendig grafikk og lyd Lenke til kommentar
Campari Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Deer Hunter 2005 enig, våpne der suger jo, skyter et skudd og så må man lade, noe som tar 4 sec, hva med maskin-gæver? Herre jemini! Hvem i guds navn jakter på rådyr med maskingevær? Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Deer Hunter 2005 enig, våpne der suger jo, skyter et skudd og så må man lade, noe som tar 4 sec, hva med maskin-gæver? Herre jemini! Hvem i guds navn jakter på rådyr med maskingevær? jeg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Josefine spillene... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ein del av dei "gode" gamle PS2 spela var sorgen. Kan nemne bla. Operation Winback, Smugglers run og Portal runner. Får litt vondt i sjela når eg tenkjer på dei. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Myst, Myst II, Myst III, etc. Enn at de som laget dette mølet klarte å få kalt det for et spill? HALLO? Det er et slideshow. Et middelmådig sådan tilogmed. Jeg prøvde å skjønne hvorfor det fikk 90%+ i de fleste blad jeg kom over, men etter å ha sittet der og trykt på en musknapp i to timer gav jeg bare opp. Når oppfølgeren kom fikk den om mulig enda mere skryt, og måtte jo sjekkes opp. For å si det sånn, så kommer jeg ikke til å gå på den igjen. -KJ Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Deer hunter spilla og alle de der jakt spillene er jo utrolig kjedelig. Man bare vandrer runt uten og finne noe. Men vær snill med Doom3 har nettopp spillt gjennom det for andre gang og der er jo genialt. Selv om jeg kan være enig i at det kan bli litt ensformig å bare gå gjennom de døve koridorene. Skal kjøpe resurection of evil i dag Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hehe første gangen jeg spilte Deer Hunter 2004 så jeg et rådyr etter 5 min... Jeg bommet selvfølgelig... Etter det har jeg ikke sett noenting... :!: Edit: Plutselig var det kjempelett å fange dyr! :!: Endret 19. juli 2005 av Zapking Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tibia! dårlig grafikk og det tar 1000 000 000 000 000 evigheter før man skjønner gamet og det tar dobbelt så mange evigheter å gå opp en lvl) RuneScape (er jo egentlig ikke dårlig men man blir så syyykt hekta og man blir "mobba" for å spille det ) Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tibia!dårlig grafikk og det tar 1000 000 000 000 000 evigheter før man skjønner gamet og det tar dobbelt så mange evigheter å gå opp en lvl) RuneScape (er jo egentlig ikke dårlig men man blir så syyykt hekta og man blir "mobba" for å spille det ) 5452039[/snapback] BUMP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 enig med tibia. jeg har spilt spill som CS, tatt en pause og nå når jeg skal spille de igjen så synes jeg de er så forbanna kjedelige... Husker at jeg brukte å spille det i masse timer men nå er det sånn at jeg så vidt greier å holde meg igjennom et map før "|quit". Et annet spill må være Lord of the Rings 1 spillet... klarte aldri første bane. Et tredje må være Harvest Sorrow eller noe til N64. Og så klart, RuneScape. Klarte meg til level 9 eller noe for å sjekke om det var gøy. noe det ikke var så jeg slutta. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmm de tre kjedeligste spilla jeg kan komme på er 1. Crazy Taxi - gøy i fem min så aldri gøy igjen.. 2.Smuglers run, gledet meg til det når jeg leste om det, men skuffet som en snømåke. 3.Driv3r stor fan av eneren og toeren, men treeren skuffet så vannvittig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå