Gå til innhold

Hva er det kjedeligste spillet du har prøvd?

Zapking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
World Of Warcraft prövde jeg hos en kompis en gang. Jegholdt pA A sovne etter 3 minutter, det er det kjedeligste spillet jeg noensinne har spillt.

Dersom du ikke klarer å gi et spill mer enn tre minutter før du holder på å sovne, så sliter du med et alvorlig konsentrasjonsproblem. Snakk med en lege.

Lenke til kommentar

Kanskje Age of Empires, og alle dei etterfølgjande "strategispela" i samme stil. Å føre ein sivilisasjon fram frå steinalderen til informasjonsalderen er eit ypperleg utgangspunkt, men det blir for dumt når ein skal gjere det med ein enkelt "by" (meir som ei bygd, eigentleg) og i løpet av ein halvtime. Slike spel har det med å degenere til reine klikke-konkurranser. Kjedelige greier.

Og forresten: IKKJE DISS LEMMINGS OG TETRIS!!! :p

Kay

Lenke til kommentar
minesveiper.. tok lang tid før jeg skjønte poenget ;)

Poenget med minesveiper er å trykke fort og tilfeldig rundt på brettet, og har du flaks så går spillet opp fortere enn noen andre har fått til, og du får highscore.

Det er jo ikke bare fort og tilfeldig! Du må jo beregne hvilke plasser det er miner ved å se på de boksene med tall på, som viser hvor mange miner det ligger rundt den bestemte boksen... Skjønner?

Lenke til kommentar
minesveiper.. tok lang tid før jeg skjønte poenget ;)

Poenget med minesveiper er å trykke fort og tilfeldig rundt på brettet, og har du flaks så går spillet opp fortere enn noen andre har fått til, og du får highscore.

Det er jo ikke bare fort og tilfeldig! Du må jo beregne hvilke plasser det er miner ved å se på de boksene med tall på, som viser hvor mange miner det ligger rundt den bestemte boksen... Skjønner?

Still, it suck ..

Lenke til kommentar
Hvem kan ikke like AOE? Enkel og morro det da.

Veit ikkje, det fungerte berre ikkje for meg. Fekk verken spenninga frå meir tradisjonelle RTS eller den langsiktige strategien frå spel som Civilization. Og so går slike spel generelt litt for fort for meg, utan at dei vert meir spennande av den grunn. Eg liker å ha tid til å tenke meg om.

So kritikarane får skryte dei opp i skyane alt dei vil, eg synest slike spel er svært keisame.

Kay

Lenke til kommentar

Definitivt Rampage: World Tour til Nintendo 64. Det eneste spillet inneholdt var 130 identiske baner, den eneste forskjellen var at bygningene man måtte ødelegge skiftet farge og form. Og ja, hvis du lurte, jeg spilte igjennom det to ganger.

Lenke til kommentar

Tetris er og blir tetris. Ikke genialt men greit tidsfordriv.

Det kjedeligste spillet jeg har prøvd, og fremdeles prøver å like, er Counter-Strike. Prøver lenge for å like spillet men, seriøst, er like morsomt å spille CS som det er å høre på kongens nyttårstale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...