Gå til innhold

Hva er det kjedeligste spillet du har prøvd?

Zapking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doom 3?!

Det er jo utrolig artig og skummelt noen ganger.Kanskje det ikke er det beste spillet jeg har prøvd men det er langt ifra det kjedeligste.

Jeg skrudde av etter en drøy time, og har ikke rørt spillet siden. Har ingen planer om å prøve det igjen.

Makan til drittspill.

Lenke til kommentar
Doom 3?!

Det er jo utrolig artig og skummelt noen ganger.Kanskje det ikke er det beste spillet jeg har prøvd men det er langt ifra det kjedeligste.

Jeg skrudde av etter en drøy time, og har ikke rørt spillet siden. Har ingen planer om å prøve det igjen.

Makan til drittspill.

Alt var jo scripted sequence :-\

Lenke til kommentar

Jeg lurer faktisk på om ikke Doom III er en av de kjedeligste spillene jeg har spilt også.

Alt var så åpenbart. Du gikk forover og så helse/ammo/hvasomehelst under en trapp ellerno, så tenkte man "spawner bak meg igjen tro?" og lo and behold jammen spawna det ikke noe dritt bak deg når du tok helsa. Det var så tragisk dårlig ass. Been there done that 1000x ganger før.

Hele spillet var en rett lineær linje med kjedelige monstre, kjedelig våpen, kjedelig leveldesign. Æsj for noen bortkastede timer av livet.

Lenke til kommentar
Jeg lurer faktisk på om ikke Doom III er en av de kjedeligste spillene jeg har spilt også.

Alt var så åpenbart. Du gikk forover og så helse/ammo/hvasomehelst under en trapp ellerno, så tenkte man "spawner bak meg igjen tro?" og lo and behold jammen spawna det ikke noe dritt bak deg når du tok helsa. Det var så tragisk dårlig ass. Been there done that 1000x ganger før.

Hele spillet var en rett lineær linje med kjedelige monstre, kjedelig våpen, kjedelig leveldesign. Æsj for noen bortkastede timer av livet.

Litt off-topic, men hvis du vil ha et spill som er Doom 3, med dritt bra historie, bra level design og utrolig bra gameplay, anbefaler jeg deg Riddick til PC og Xbox ;)

Kjedligste spillet, det må være Driver 3 i Spaceworld butikken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...