Gå til innhold

GTA: San Andreas speedometer v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er litt skuffet. Den måler ingenting over 270km/t

jeg så ville finne ut hvor fort flyet kunne gå :thumbdown:

Var på vei inn i tråden her for å skrive nøyaktig det samme. Det var synd den ikke måler fortere. Og når den står på 270 km, er viseren under 200 km. Altså litt buggete.

Lenke til kommentar
Dere som ikke får den til å fungere må laste ned en annen versjon av programmet, hvor det følger med en dll fil som må legges inn i gta mappa. Er på jobb så har ikke link nå, men skal legge opp linken når jeg kommer hjem :)

Edit: Last ned Proxy DLL Method, v1.1 Binary

Ah, takketakk. Nå funka det kjempefint. :)

BTW: Fin mod, men det er noen småting med den som jeg ikke er helt fornøyd med.

Feks. dette med at bilene kjører opp i over 100km/t før de girer opp i andre. :hmm:

Lenke til kommentar

funker fortsatt ikke for meg... ikke den nye versjonen som inkluderer en DirectX-fil...

da får jeg beskjed om at jeg må minst ha directX versjon 9 innstallert på Pc'en (noe jeg har)...

har søkt litt rundt på div forum og funnet ut av at jeg må disable Hyper-Treading på CPU'en min, men det gidder jeg ikke..

Lenke til kommentar
funker fortsatt ikke for meg... ikke den nye versjonen som inkluderer en DirectX-fil...

da får jeg beskjed om at jeg må minst ha directX versjon 9 innstallert på Pc'en (noe jeg har)...

har søkt litt rundt på div forum og funnet ut av at jeg må disable Hyper-Treading på CPU'en min, men det gidder jeg ikke..

Haha, samme skjedde meg nå..

Forno dritt.. :p

*vil også ha speedometer*

Lenke til kommentar
Dritfet mod! Har ønsket speedometer siden GTA 1 ! :D

Finnes en kode til det første spillet som gjør at man ser farten og skaden på bilen. :) Har savnet dette siden! Denne må jeg teste.

Hehe, det husker jeg.

Man kom inn i en slags developer mode, som ga en rekke unyttig informasjon på skjermen. I virrvarret av tall kunne man se fart og skade som du nevner. Var faktisk ganske nyttig en gang i blant. *mimre* :)

Lenke til kommentar
Hehe, det husker jeg.

Man kom inn i en slags developer mode, som ga en rekke unyttig informasjon på skjermen. I virrvarret av tall kunne man se fart og skade som du nevner. Var faktisk ganske nyttig en gang i blant. *mimre* :)

Hm, var vel ikke noe virvar med den koden jeg brukte. Muligens koordinater, eller var det en annen kode?

Uansett; det var tider det. *mimre* Visste folket forresten at det er lastebilene og bussene som har høyest toppfart i GTA 1? :D

Lenke til kommentar

Fikk samme problem jeg og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...