Bromlexl Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 er litt skuffet. Den måler ingenting over 270km/t jeg så ville finne ut hvor fort flyet kunne gå Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 er litt skuffet. Den måler ingenting over 270km/t jeg så ville finne ut hvor fort flyet kunne gå Var på vei inn i tråden her for å skrive nøyaktig det samme. Det var synd den ikke måler fortere. Og når den står på 270 km, er viseren under 200 km. Altså litt buggete. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Dere som ikke får den til å fungere må laste ned en annen versjon av programmet, hvor det følger med en dll fil som må legges inn i gta mappa. Er på jobb så har ikke link nå, men skal legge opp linken når jeg kommer hjem Edit: Last ned Proxy DLL Method, v1.1 Binary Ah, takketakk. Nå funka det kjempefint. BTW: Fin mod, men det er noen småting med den som jeg ikke er helt fornøyd med. Feks. dette med at bilene kjører opp i over 100km/t før de girer opp i andre. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Dere som ikke får den til å fungere må laste ned en annen versjon av programmet, hvor det følger med en dll fil som må legges inn i gta mappa. Er på jobb så har ikke link nå, men skal legge opp linken når jeg kommer hjem Edit: Last ned Proxy DLL Method, v1.1 Binary tusen takk. elsker deg endelig funka det her og Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Dere som ikke får den til å fungere må laste ned en annen versjon av programmet, hvor det følger med en dll fil som må legges inn i gta mappa. Er på jobb så har ikke link nå, men skal legge opp linken når jeg kommer hjem Edit: Last ned Proxy DLL Method, v1.1 Binary Takker! Nå funka det Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 funker fortsatt ikke for meg... ikke den nye versjonen som inkluderer en DirectX-fil... da får jeg beskjed om at jeg må minst ha directX versjon 9 innstallert på Pc'en (noe jeg har)... har søkt litt rundt på div forum og funnet ut av at jeg må disable Hyper-Treading på CPU'en min, men det gidder jeg ikke.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) og her er real speed mod til gta sa. Nå kom plutselig purk sykkelen opp i 150-200 tror jeg det var.. krasjet før jeg nådde topphastigheten:p men utruli mye artigere å kjøre nå ja gta_sa_real_speed_mod.rar Endret 21. juli 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 den funket heller ikke... får beskjed om at den modden ikke kan finne GTA:SA... ja, se selv... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 og her er real speed mod til gta sa.Nå kom plutselig purk sykkelen opp i 150-200 tror jeg det var.. crashet før jeg nådde topphastigheten:p men utruli mye artigere å kjøre nå ja Å så kult Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 den funket heller ikke... får beskjed om at den modden ikke kan finne GTA:SA... ja, se selv... snodig.. her la jeg den ikke i samme mappa en gang.. men den fannt spillet og moddet det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Her gikk innstallering helt fint, men det skjer rett og slett ingenting in-game når jeg går på et kjøretøy av noe slag. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 og du sjekket at den installerte i rett mappa osv ? nå skal det sies at jeg har speedometer saken med dll fixen installert.. om det skulle ha noe å si.. men fungrerer glimrende her.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 funker fortsatt ikke for meg... ikke den nye versjonen som inkluderer en DirectX-fil...da får jeg beskjed om at jeg må minst ha directX versjon 9 innstallert på Pc'en (noe jeg har)... har søkt litt rundt på div forum og funnet ut av at jeg må disable Hyper-Treading på CPU'en min, men det gidder jeg ikke.. Haha, samme skjedde meg nå.. Forno dritt.. *vil også ha speedometer* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nå som jeg installerte WinXP så fungerer ikke speedometert. men i Win 2000 fungerer det uten problem. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Enten er speedometeret patetisk, eller så er farts-greia i GTA:SA patetisk; Fikk lett en tråsykkel opp i ca 120 km/h på flat vei Og det er mange biler som ikkje går fortare enn berre litt over 100km/t. Idiotisk, IMO. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 IMO? Du må jo legge inn real sped modden for å få bilene opp i skikkelig hastighet Og det er faktisk biler i real life som ikke går raksere enn 100 da Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dritfet mod! Har ønsket speedometer siden GTA 1 ! Finnes en kode til det første spillet som gjør at man ser farten og skaden på bilen. Har savnet dette siden! Denne må jeg teste. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dritfet mod! Har ønsket speedometer siden GTA 1 ! Finnes en kode til det første spillet som gjør at man ser farten og skaden på bilen. Har savnet dette siden! Denne må jeg teste. Hehe, det husker jeg. Man kom inn i en slags developer mode, som ga en rekke unyttig informasjon på skjermen. I virrvarret av tall kunne man se fart og skade som du nevner. Var faktisk ganske nyttig en gang i blant. *mimre* Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hehe, det husker jeg. Man kom inn i en slags developer mode, som ga en rekke unyttig informasjon på skjermen. I virrvarret av tall kunne man se fart og skade som du nevner. Var faktisk ganske nyttig en gang i blant. *mimre* Hm, var vel ikke noe virvar med den koden jeg brukte. Muligens koordinater, eller var det en annen kode? Uansett; det var tider det. *mimre* Visste folket forresten at det er lastebilene og bussene som har høyest toppfart i GTA 1? Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 funker fortsatt ikke for meg... ikke den nye versjonen som inkluderer en DirectX-fil...da får jeg beskjed om at jeg må minst ha directX versjon 9 innstallert på Pc'en (noe jeg har)... har søkt litt rundt på div forum og funnet ut av at jeg må disable Hyper-Treading på CPU'en min, men det gidder jeg ikke.. Fikk samme problem jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå