Gå til innhold

Ska.. Edit: skulle kjøpe X1, det ble Toshiba

Anbefalte innlegg

Ja, viktig kriterie for valg av maskin. Et Dellmerke eller ikke. Du kan prøve å skrape det bort med en liten kniv. Så fargelegge området rosa.

Jeg har aldri sett en Vaio selv, men virker som veldig flotte maskiner. Ser ikke bortifra at jeg kunne ha kjøpt en selv hvis noen hadde solgt de i Norge. Er det slik at du kan få tak i ei Vaiomaskin på 48timer ville ikke det heller vært et dumt kjøp vil jeg anta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeje, det ser ut som at jeg faktisk går for Toshiba M200. Den har bra batteritid (forsåvidt), med over 3 timer, stor HD - 60GB, centrino, og veier ikke så altfor mye. Har lest rundt og overalt hvor folk har brukt tablet til skole, skryter de hemningsløst av det. Takk for alle råd, pros n' cons, og fortsett gjerne med det!

Lenke til kommentar
Ja, viktig kriterie for valg av maskin. Et Dellmerke eller ikke. Du kan prøve å skrape det bort med en liten kniv. Så fargelegge området rosa.

Jeg har aldri sett en Vaio selv, men virker som veldig flotte maskiner. Ser ikke bortifra at jeg kunne ha kjøpt en selv hvis noen hadde solgt de i Norge. Er det slik at du kan få tak i ei Vaiomaskin på 48timer ville ikke det heller vært et dumt kjøp vil jeg anta.

Eneste minuset med den er prisen, og at du kanskje mener den blir _for_ liten.

closedup.jpg.800.jpg.200.jpg

open.jpg.800.jpg.200.jpg

x505girl.jpg.800.jpg.200.jpg

DSCN0387.jpg.200.jpg

Key specs:

Samme cpu'er som i X1

Weight (with standard battery): 1.9 lbs.

10.4" XGA 1024x768 LCD

Bluetooth og WLAN er også standard hvis jeg ikke tar helt feil.

Denne i likhet med X1 har ikke optisk drev internt.

Det ble vel nok reklame for Sony :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...