Havregr0t Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, viktig kriterie for valg av maskin. Et Dellmerke eller ikke. Du kan prøve å skrape det bort med en liten kniv. Så fargelegge området rosa. Jeg har aldri sett en Vaio selv, men virker som veldig flotte maskiner. Ser ikke bortifra at jeg kunne ha kjøpt en selv hvis noen hadde solgt de i Norge. Er det slik at du kan få tak i ei Vaiomaskin på 48timer ville ikke det heller vært et dumt kjøp vil jeg anta. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeje, det ser ut som at jeg faktisk går for Toshiba M200. Den har bra batteritid (forsåvidt), med over 3 timer, stor HD - 60GB, centrino, og veier ikke så altfor mye. Har lest rundt og overalt hvor folk har brukt tablet til skole, skryter de hemningsløst av det. Takk for alle råd, pros n' cons, og fortsett gjerne med det! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ja, viktig kriterie for valg av maskin. Et Dellmerke eller ikke. Du kan prøve å skrape det bort med en liten kniv. Så fargelegge området rosa. Jeg har aldri sett en Vaio selv, men virker som veldig flotte maskiner. Ser ikke bortifra at jeg kunne ha kjøpt en selv hvis noen hadde solgt de i Norge. Er det slik at du kan få tak i ei Vaiomaskin på 48timer ville ikke det heller vært et dumt kjøp vil jeg anta. Eneste minuset med den er prisen, og at du kanskje mener den blir _for_ liten. Key specs: Samme cpu'er som i X1 Weight (with standard battery): 1.9 lbs. 10.4" XGA 1024x768 LCD Bluetooth og WLAN er også standard hvis jeg ikke tar helt feil. Denne i likhet med X1 har ikke optisk drev internt. Det ble vel nok reklame for Sony Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nydelig nydelig maskin. 13.3" serien er også helt superb. Synd Sonys kinesiske sider ikke er på engelsk. Da skulle jeg ha vurdert en slik. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Noen som vet hvor de har sånne skjermbeskyttere for tabletpcer? Gjennomsiktige klistremerker som beskytter skjermen for riper fra pennen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå