uranus Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei folkens! Jeg vil legge opp en liten sak på hjemmesida mi hvor folk kan skrive mailen sin i en form, så får de automatisk gmail invite fra meg. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 trenger de bare trykke på linkene eller må de skrive inn mailen for å få det tilsendt? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Du må være innlogget så skrive mailen til vedkommende så trykke "send invite". Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 hvorfor ikke bare plassere de linkene de sender deg i mail? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Vil det funke da? For det er grense på 50 mail invites Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 ta alle 50 selv og registrer som {du}-1 {du}-2 {du}-3 osv så har du 50*50 =2500 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Ikke tull da, jeg vil at det skal gå ann.. Noen? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 0 problem. Du sender alle 50 invites til deg selv og i mailen du får kopierer du ut linken og legger i en database/flatfil. Når noen registrerer seg sende du dem en av linkene og fjerner den fra databasen/flatfilen. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er en lang og strev som prosess da.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ta alle 50 selv og registrer som {du}-1 {du}-2 {du}-3 osv så har du 50*50 =2500 Ta og trgistrer deg på alle de 2500 og den gammle sine 50 når den har blitt oppladet så har du snart 127550 når de 51 opprinnelige er oppladet, det skal vel ta en tid å bruke opp... For ikke snakke om at det tar lang tid da. Stakkars hånda til den som gjør det Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hmm... Tror at du først må sende ALLE dine mail til en annen konto. Så setter du opp den kontoen til at hvis den får en mail fra en spesiell adresse, skal den vidresende en av mailene på kontoen til det som står i en av mailene. Så bruker du mail() og setter avsenderen til din spesielle og innholdet til den mailadressen han skriver inn Hvordan man setter opp en konto til å virke slik vet jeg ikke. Ei om det går an med PHP... Håper jeg i hvertfall hjalp deg litt. Fins sikkert en bedre løsning. Denne kom jeg på i farten! Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er vel ikke så lurt å ha det helautomatisk? En måte å gjøre det på er følgende: 1. Bruker fyller ut e-post adressen og poster skjema 2. Programmet ditt sender en mail til deg, med brukerens e-post adresse som avsender, subjekt "Inviter meg til gmail" og evt. andre detaljer. 3. Du leser mailen og klikker på lenka nederst på mailen "Invite xxxx to Gmail" Dette er nok det letteste å gjennomføre i praksis, men det kan jo bli tungvindt hvis du får mange forespørsler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå