eivind04 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har kjøpt 3 stk nye stasjonære maskiner + 1 stk bærbar på jobb. Alle er produsert av IBM. Vi kjører operativsystemet Win Xp pro på dem. Jeg skulle koble på et kamera i usb porten på fredag og ingen av computerene reagerte på at det var noe i usb porten. I bios er usb enabled, i enhetsbehandling ser alt normalt ut. Har innstallert driver for kamera m.m har også prøvd annet usb utstyr men ingenting virker. Noen spurte meg om det var nt 4,0 men det er vel ikke det som er på maskinen, det står win xp pro når jeg ser på hva som er innstallert på maskinen. Noen som vet hva det kan være?? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har du installert driverene til USB portene da? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Prøv med en Windows Update, eller oppdatering av USB driverne. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Fant ut av problemet , IBM hadde satt opp at maskinen kunne skru av strømmen på usb portene for å spare strøm. Ikke skjønner jeg hvorfor de har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå