Pasient Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Topic sier vell det meste. Hva liker du og spise etter en fuktig natt? Eller kanskje du har noen tips om hva som smaker godt? Min klare favoritt må være burger på det lokale gatekjøkkenet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Steiker meg bare en grandis jeg. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Til "frokost" spiser jeg det resten av familien har til middag. Som oftest er jo dette en heavy søndagsmiddag, noe magen min egentlig ikke vil ha etter en fuktig natt. Grandis er konge. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Spiser ingenting hvis jeg er ganske klein, men ellers er junk-food og kald brus herlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Pizza er konge det Til frokost er egg og bacon digg da! Idag ble det omelett gitt, sunt med litt påfyll av proteiner Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 her er det mange som kommer til å få hjertesykdomer Lenke til kommentar
lubb Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vel, jeg spiser pølse i brød nå. Ikke noe å anbefale, ble litt kvalm akuratt nå. Ellers så spiser jeg lettvint mat dagen derpå, er for sløv til å lage noe skikkelig mat... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Som nattmat stikker jeg som oftest innom mac'en før jeg stikker hjem. I går ble det en mc snack-meny. Skulle tatt to Til frokost ble det to mini fluites med skinke og agurk + to glass melk. Jeg hater grandis Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Pleier ikke å spise noe hvis jeg har vært skikkelig full kvelden før, da orker jeg ikke noe før neste dag. Hvis jeg har vært sånn passe brisen kvelden før, blir det junk-food og godteri. Endret 26. juni 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Pleier ikke og spise noe til frokost, men det blir ofte familiesøndagsmiddag som blir det første dagen derpå måltidet. Så stikker jeg alltid innom og kjøper meg kebab på veien hjem, og da jeg har spist kebeben så kjøper jeg pølse-meny på shell Blir altid så sulten da jeg drikker Er det bare meg eller er det flere som blir det også? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Spiser kva som helst, Elsker mat dagen derpå. Det besta er pizza, eller berre ein vanleg frukost som varme rondstykker Edit: ein Skrivefeil Endret 26. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Tjaa.. Jeg merker ikkenoe.. Får bare vondt i magen jeg... Men fy f**n Cola var helt JÆVELIG når en kommer hjem på natta! Go water sier jeg...! Fanta var ikke så værst det heller.. EDIT: Glemte frokosten! Blir vel brødmat om morra'n.. eller, "morra'n" er det jo.. Men smaker ikke godt noenting egentlig.. Endret 26. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Til frokost er rundstykker med skinke og litt chips til digg. Juice blir vel det mest skånsomme da. Resten av dagen er jeg relativt normal igjen og spiser vanlig mat/det som stelles i stand. Endret 26. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 4-5 liter vann og pizza eller kjøttdeig og spagetti Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Iskrem, hvis jeg har det i frysern, ellers spiser jeg ikke frokost. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Pleier ikke spise noe serilig dagen derpå, litt salt chips gjør susen. Men er det så gale at jeg må ha mat så blir det vel noe pizza elns. Eneste jeg gidder. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Drikker mer! Fungerer fint hvis man er fyllesjuk. Bare å kjøre nedpå 4-5pils så er man fin. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Riktig, angrep er det beste forsvar. (i mange tilfeller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå