Gå til innhold

Når skjedde det største i din musikk verden?

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at muren falt i Berlin fremførte Roger Waters "the Wall" med over 1.000.000 tilskuere. (Rett meg hvis det er galt)

Ikke alene vel ?

Er fint om dere forklarer hvorfor den og den datoen var, eller vil bli, deres største musikkopplevelse. Hvis ikke blir det bare kjedelig og uinteressant å lese...

Lenke til kommentar
før så trudde jeg rock in rio var maiden sin greie, men er visst ene scene opplegget som heter det. eller? er i alle fall flere band som har rock in rio

Eksempler?

Rush spilte også i Rio, men de kaller de enkelt og greit Rush in Rio. Jeg trodde navnet rock in Rio ar Iron Maiden sin greie.

Lenke til kommentar
Aner ike dato, men når jeg hørte denne cden for første gang

>

B000087DRK.01.LZZZZZZZ.jpg

Så definitivt enig! Oppdaga først Scandinavian Leather uten å ha hørt Acopalypse Dudes først, men etter SL var det bare rett til butikken for å kjøpe alt av Turboneger.

Lenke til kommentar
Jeg trodde navnet rock in Rio ar Iron Maiden sin greie.

det er det. det er en festival i rio hvor masse band spiller, men maiden er de eneste som har publisert en cd/dvd med navn Rock in Rio

Ja er bare maiden som liksom har brukt det kommersielt på en måte. Men så engang Rock In Rio konsert på tv, hvor metallica var innom og en del andre band. Selv hører jeg Iron Maiden med ekko når rock in rio blir nevnt.

edit: det er liksom Iron Maiden sin greie, men jeg trudde før at det var baaare dem som noen gang hadde sagt det eller brukt det i det hele tatt, men det stemmer jo ikke.

Fant denne på pc'n; Metallica - Master Of Puppets (Rock in Rio 2004)

Men det er idiotisk ettersom det var i Lisbon (hovedstaden i Portugal?)

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Klaging så: 1. "Rock in Rio" aka "Iron maiden" aka "Verdens største konsert."

Så "Rock In Rio" er også kjent som "Iron Maiden", og "Iron Maiden" er også kjent som "Verdens største konsert"?

Hmm.

Spiller du bare dum, eller er du det?

Virker som du disser alle tråder som har mye om metal\hard rock (sånn som denne). Og 90% (de fleste iallefall om ikke 90%) av trådene i denne kategorien handler om metal\hard rock og likevel har du flest innleg her. Noe som igjen sier meg at du bare henger her for å ødelegge forum opplevelsen til metal-fans... Noen som er enig? (sikkert ikke)

Just a thought... :shrug:

Lenke til kommentar
Noen som er enig? (sikkert ikke)

i noen tråder virker det sånn, men jeg ville ikke si 90%.

det finnes uansett folk på forumet som er værre enn han.

uansett, jeg tok ikke feil. 28.6.2005 ble og er det største som noen sinner har skjedd i min musikkverden!

*Eddie Rips Up Oslo Spektrum*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...