woodobaby Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 woodo ønsker seg pc... men vanskelig å bestemme seg! trenger tips og råd!! Skal egentlig ha meg maskin til studering, men siden jeg oxo elsker spill, bruker jeg heller litt mer på ei GOD nok maskin. MÅ ha: *Windows xp pro (eller UTEN os) *Minst 512 mb ram (gjerne over) *1280x1024 oppløsning + eller tilsvarende i widescreen *802.11g nettverkskort Har lite peiling på grafikkkort... MEn vil gjerne spille nye spill på maskina (WOW, GW, pluss pluss...) Maskina BØR ha: *Godt grafikkort (minst 128 mb grafikkminne) *Bråke lite, men god vifte (ikke bli for varm.. skal brukes mye ) *Være lett.. (MÅ være under 3kg, helst rundt 2kg) Vet jeg er kresen/forlanger nok, men håper dere kan gi ei lita jente litt råd&tips!! Kommer aldri til å klare å bestemme meg selv... Kan også være interessert i maskiner over 15000.... men da skal den være slik jeg vil ha den! ! ! Har sett litt på MPX notebookKN1... virker grei nok, men hørt rykter at den bråker litt.. noen som har erfaring om den? MPX Notebook KN1 Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Sjekk Dell i9300. Mange fornøyde med den, og gunstig pris. www.dell.no og en lang tråd på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå