AH Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Er usikker på om denne skal plasseres her, men vi prøver. Jeg skal ha ny hjemmepc, og jeg vil om mulig at den skal vare i to- tre år, gjeldene spesifikasjoner. Hva trenger jeg og hvilket merke? Bruk? -Kontorpc, nett, bilder og mye oppkoblinger mot uliker databaser og nett.. Minimalt med spilling, og noe musikk. Tips mottaes med stor takk. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 skal du ikke bygge selv så må du kjøpe ferdig pc. Da kan du enten velge en dell pc (ikke noe serlig å oppgradere), eller så kan du kjøpe "måndens pc" elns hos komplett etc. Den pcen du kjøperi dag vil nok holde i tre år, men hvor godt den vil funke på programmene om tre år er en annen sak Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg ville gått for Dell, en Dimension 9100 f.eks og et 6800/X850XT-kort, 1gb minne osv. tror ikke det vil bli alt for dyrt, og med en 3-års hente service osv, er du godt dekket, og en god 17-19-20" LCD. Tror du uansett kommer rimelig bra ut av det, og de er støysvake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå