agail Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 når jeg skal instalere mitt radeon 9200 SE atlantis får jeg denne feil meldingen : Installasjonen ble ikke fullført forsøk å sette opp skjermkortet med en standard VGA-driver før du kjører installasjonsprogrammet hva kan jeg gjøre med det??? og hvordan setter jeg opp skjermkortet med en standard VGA-driver ??? Lenke til kommentar
Ske1eton Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Prøv først å avinstallere evt gamle drivere med driver cleaner pro (kan lastes ned fra f.eks guru3d.com). I allefall må du gå inn på disken og fjerne gamle drivere. Når du da starter maskinen på nytt er det i vga-modus...Kort forklart. Etter installering av ny driver(prøv gjerne den nye ati-driveren 5.6), må du huske å starte pc på nytt. Lenke til kommentar
agail Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 takk for forslaget men det hjelper ikke, får opp samme feil melding... Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har du "integrert" skjermkort også? i tilfelle: er det deaktivert? Du kan legge inn standard VGA driver ved å høyreklike skjermkortet i "enhetsbehandlingen". Velg at ikke vil søke etter driver, men bestemme selv. Husker ikke om du må velge "fra disk" eller noe sånt, er bare å prøve seg frem. Da kan det hende du får opp en liste med diverse hardware, velg skjermkort osv. Lenke til kommentar
agail Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 nei jeg har ikke integrert skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå