Folo Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har en bærbar og en stasjonær, og har en Folder der jeg masse små dill og dall. Tingen er at jeg har disse på begge maskinene, og vil at de til en hver til skal være så identiske som mulig, finnes det noen måte å synkronisere mappene på slik at når jeg logger på laptopen på nettverket så begynner den automatisk å flytte over filer frem og til bake? eller at jeg selv velger å starte det hele. Det er for mye stress å ligge å kopiere frem og tilbake hele tiden... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 du kan bruke Briefcase. har alltid lurt på hva den kjedelige tingen egentlig ska brukes til, men først i XP når de har tatt den vekk fra desktop så får man bruk for den. Men det er faktisk en ganske hendig sak. F.eks vist du har en bærbar og en stasjonær, og har masse skolearbeid som du skal ha med deg på skolen, men liker å bruke den stasjonære når du er hjemme, er det bare å sette det opp slik at briefcse'en synkroniserer innholdet i begge mappene på begge maskinene så de inneholder nøyaktig det samme. tror det er første gang at windows hjelpen har virkelig hjulpet meg med noe! Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Er det noen andre som har lagt merke til at han prater med seg selv? Lenke til kommentar
kim Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hehe :smile: Og et spørsmål til den som lagde/svarte på posten: Innstallerte du XP i løpet av natten? :smile: [ Denne Melding var redigert av: kim på 2002-07-26 00:17 ] Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 nei, men dette var bare noe jeg kom på som hadde vært kjekt å kunne gjøre, så jeg siden ingen andre hadde et raskt tips, så begynnte jeg å forske litt på det selv. jeg installerer windows hver natt, det klikker jo hver kveld :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå