Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Datan har vært hos PSdata på reperasjon. Før dette funket mikrofonen fint. Dem har skiftet hovedkort og noen vifter osv. Hvordan i alle dager skal jeg få den til å fungere igjen? Var så lett før. Bruker Realtec AC97 Audio. Denne står på både "Lydavspilling" og "Lydavspilling". Tips? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 har de byttet hovedkort burde du innstallere driveren til lydkortet igjen Det er sikkert et onboard lydkort du bruker. Dermed trenger du å oppdatere driverne. uninstaller dagens drivere og innstaller nye. Etter det burde micen funke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du en URL til hvilken driver jeg kan stole på? Bruker AC97. Men det rare er at jeg ikke får en eneste bevegelse på "lydinspilling" Har aldri vært noe problem før... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 stikk på hovedkortprodusentens hjemmeside eller de som har satt sammen maskina di hvis du har kjøpt en ferdigpc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå