Gå til innhold

Program som kan slå av hdd?

Anbefalte innlegg

Hei, har en gammel 60Gb harddisk som bråker fælt, men trenger den fordi jeg har noen filmer på den som jeg skal se etterhvert.. Men trenger den ikke ellers, er det en måte å få den til å skru seg av når jeg ikke trenger den?

Er litt tungt og åpne kabinettet og restarte pc'n når jeg skal skru av/på hdd'n..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knudre:

Ærlig talt så skjønner jeg ikke at du leter etter et program for å slå av HD, når det finns i Windows.

Har du ikke annet å holde på med?

Hva jeg liker å holde på med angår deg ikke, så ikke spor av fra trådens orginale spørsmål! :thumbdown:

Meninga var at den skal bare skrues på når jeg trenger den og inn holdet, når jeg ikke trenger det så hadde vært fint og kunne skrudd den av

Lenke til kommentar

Jeg skjønner problemstillingen godt. Har en 200GB SATA disk og hadde også en 80GB IDE i maskina før. Når jeg ba harddisker om å slå seg av etter 10 minutter slo jo 80GBn seg av, men SATA slår seg også av. Dessuten slår 80GBn seg på igjen når jeg åpner Min Datamaskin. Veldig irriterende greier.

Til slutt kjøpe jeg meg et eksternt USB 2.0 kabinett for å sette harddisken i. Det er greiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...