31137 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har 3Mbit linje fra NextGentel. Men når jeg laster ned filer kommer jeg sjelden over 40kB/s. Er dette normalt?? KOmmer høyere når jeg laste ned fra microsoft og slike sider, men når jeg bruker torrent kommer jeg ikke høyere. Skjønner at det er avhengig av de som uploader, men når jeg har 3-4 torrent stående på samtidig med ca 20 seedere på hver, bør jeg jo kommer litt høyere enn 40kB/s totalt? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har 3Mbit linje fra NextGentel. Men når jeg laster ned filer kommer jeg sjelden over 40kB/s. Er dette normalt?? KOmmer høyere når jeg laste ned fra microsoft og slike sider, men når jeg bruker torrent kommer jeg ikke høyere. Skjønner at det er avhengig av de som uploader, men når jeg har 3-4 torrent stående på samtidig med ca 20 seedere på hver, bør jeg jo kommer litt høyere enn 40kB/s totalt? Hvor mye uploader du, open slots? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har selv 3mb fra nextgentel. Tenk deg at det er 40seeds, men kanskje 300 som laster ned fra de 40seeds'a. Og kan ikke regne med at alle som laster ned har ekstremt god upload hastighet. Den raskeste hastigheten jeg har fått på en torrent var 60kb/s ellernoe, da med 40kb/s upload hastighet og kanskje 300seedere. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 vil tippe dette har med antall åpne tcp\ip koblinger... *leiteEtterFilen* http://mitglied.lycos.de/lvllord/download-mirror.htm ha en fin dag;) Musa Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har du åpnet porter på routeren din (om du har sånn), også kalt NAT (enkelt forklart osv...)? Les om NAT her Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har 3mbit ifra ngt selv og får max 390kb/s på torrent Men det er på gode torrents, i det siste har linja vært usabil. Men man kan ikke forvente slike hastigheter på torrents på hvem som helst side. Elitetorrents hadde mye bra speeds. Men husk, viktig å dele, ellers får man ikke noe selv Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jo flere seeds... jo raskere speeds. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ikke nødvendigvis da.... Man laster tross alt ned ifra de andre som laster ned også Så er du heldig å finner en med god linje går det pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå