Gå til innhold

Erfaringer med ulike teleoperatører?


Anbefalte innlegg

Begynner etterhvert å gå mot slutten på bindingstiden av mitt Privat + abonnement hos Telenor.

 

Sitter i den forbindelse og vurderer ulike tilbydere av nettjenester.

De fleste "billigselskapene" har jeg inntryk av at leier nett gjennom Netcom, og man blir jo litt skeptisk til dette selskapet etter siste tidens feil. Men har selv vært Netcomkunde i mange år tidligere, og opplevde aldri problemer.

 

Da jeg flyttet til Oslo viste det seg at Netcom ikke hadde dekning i min leilighet (midt i Oslo sentrum... :no:) Men nå tenkte jeg å sjekke ut dekningsforholdene på nytt, og evt. bytte.

 

Og det er egentlig nå spørsmålet mitt dukker opp.

Jeg har sett litt på følgende tilbydere:

 

- Noextras.net

- Mobyson

- Tele2 Champion

- Knock-Out

- TalkMore

(liste hentet stigende fra Telepriser.no)

 

Har du noen erfaringer med noen av disse? Hadde satt stor pris på litt tilbakemeldinger! Hvordan virker oppladningssystemet på de forhåndsbetalte, stabilitet osv. Særlig virker Noextras interessant. Men om Netcomdekningen fortsatt er dårlig må det bli Chess...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

både talkmore og mobyson tror jeg har en "automatisk påfyll" funksjon, så disse fungerer i praksis som abonnement. Jeg har gode erfaringer med begge operatører (bruker begge to side om side) - men må si at Talkmore har noe bedre kundeservice og virker mer som om de prøver å etablere ett bedre kundeforhold.

For all del, det er ikke noe galt med Mobyson... Begge er meget seriøse...

 

Bruker du GPRS: Mobyson, bruker du det ikke: Talkmore.

 

Har forresten også ett Telenor abonnement om dagen.. DYRT :)

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger!

 

Om jeg skal velge et vanlig ab. eller et abonnement hvor jeg forhåndsbetaler får jeg se litt på...

 

Noen som har erfaring med Noextras.net? Ser de har fri innmelding og like gunstige ringepriser. Så det virker jo interessant, men så at Talkmore fikk best i test på Amobil sin mobilabonnent-test.

Lenke til kommentar

Har nettopp byttet til Noextras. Ingenting og klage på! Portering gikk fint og alt funker som det skal. Flotte Mine sider.

Grunnen til at jeg valgte noextras når jeg skulle ha et billig abonoment er at det var ingen opprettelses gebyrer. Eneste du må betale er 29,- for mms/gprs om du ønsker og aktivere det.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Tele2 Champion og (Chess) Knock Out er jo ikke forhåndsbetalte abonnement. Begge disse får du med Telenor-dekning! De andre har NetCom som nett.

Jeg personlig liker ikke forhåndsbetalte abonnement, men det er en smakssak!

du får netcomdekning på chess om du ønsker det. bare å si fra det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...