LtdEdFred Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg hadde før 200, men har nå skifta til XP. Tok en backup av alle .dbx filene maskina kunne finne. Etter format'en og XP ferdig innkjørt skulle jeg gjerne hatt tilbake de gamle mld'ene, men så vil det ikke. Jeg har gått på importer>Meldinger og fått opp en satans liste med mange Mailklienter. Jeg har nå prøvd alle (oppgitt rikitig location på alle), men får bare en feilmedling: No messages can be found in this folder or another application is running that has the required files open. Please select another folder or close applications that might have the files in use. .dbx filene jeg har er(om det er viktig): Innboks, utboks, Sendte Elementer, HardWare.no og viktig.dbx alle sammen. Noen pointers? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei! Eg anar ikkje ka dette blir på den engelske varianten men du kan prøve dette: Gå inn på <verktøy>, deretter <alternativer> så leitar du fram boksen <vedlikehold>. Trykk deretter på <lagre mappe>. Då får du opp ein boks der du får oppgjedd den noverande plasseringa av mail. Endre denne til den mappa du har dei gamle mailane i. Det er ikkje garantert at dette vil virke men det er det einaste tipset eg har å gje, og det har virka hos meg! Ole Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Takker. Det gikk phett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå