Christian86 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 nå har ikke jeg hørt døyten fra han. Ei heller fra qxl.no så da anser jeg saken som ferdig for min del. Kommer klage i august så får han ikke svar hehe. da har det definitivt gått for lang tid. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, er klar over det. Kjøper har ikke noe som helst grunnlag for å klage, dette burde han jo ha sjekka på forhånd i så fall. Du kan ikke tape denne saken Christian86 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hvorfor tar ikke bare du kontakt med QXL før han gjør det? Hvis du snakker sant er jeg sikker på at QXl vil støtte deg!!! UPS, så ikke at det var en side to her! Zry! Bare glem detta innlegget. Men hvis han tar kontakt igjen, så anbefaler jeg at DU tar kontakt med QXL. Endret 28. juni 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Så lenge feilen ligger hos han, ikke deg eller produktet, så trenger du ikke bry deg. Det at han ikke klarer å bruke noe han har kjøpt er hans feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå