Gå til innhold

Program for å korte ned sanger til mobilen

Anbefalte innlegg

Husker jeg leste om et program som man kunne korte ned mp3-sanger til ønsket varighet for at sangen kan brukes som ringetone på mobilen. Jeg husker også at jeg nedlastet programmet i vinter engang, men nå finner jeg verken tråden her på forumet eller programmet på pc'en. Jeg har brukt søkefunksjonen men finner det ikke fordet :( Så derfor lurte jeg på om noen har en link til en side hvor jeg kan laste ned dette programmet gratis? Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg leste om et program som man kunne korte ned mp3-sanger til ønsket varighet for at sangen kan brukes som ringetone på mobilen. Jeg husker også at jeg nedlastet programmet i vinter engang, men nå finner jeg verken tråden her på forumet eller programmet på pc'en. Jeg har brukt søkefunksjonen men finner det ikke fordet :( Så derfor lurte jeg på om noen har en link til en side hvor jeg kan laste ned dette programmet gratis? Takker :)

Last ned AV Music Morpher Gold f.eks og rediger enkelt sangene slik du ønsker at de skal være som ringetoner.

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Rs125 

Report PostQuote Post

Bruker

Gruppe: Medlemmer

Medlem nr.: 45715

Også for å få prikken over i'en, så konverterer jeg i dbpoweramp, så har jeg en 30min på ca 500kb.

*Klikkbar*

Forklar nærmere. Høres innteresant ut, blir det dårligere kvalitet osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...