edonis Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Husker jeg leste om et program som man kunne korte ned mp3-sanger til ønsket varighet for at sangen kan brukes som ringetone på mobilen. Jeg husker også at jeg nedlastet programmet i vinter engang, men nå finner jeg verken tråden her på forumet eller programmet på pc'en. Jeg har brukt søkefunksjonen men finner det ikke fordet Så derfor lurte jeg på om noen har en link til en side hvor jeg kan laste ned dette programmet gratis? Takker Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Er et veldig bra gratis program som heter MUSE (www.lacoj.com) hvor du kan gjøre om på formater, og klippe ut deler av låter og litt småsnacks;-) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bruker nero wave editor jeg.. Like greit. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bruker nero wave editor jeg.. Like greit. Ja, det er enkelt og greit, anbefales! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Også for å få prikken over i'en, så konverterer jeg i dbpoweramp, så har jeg en 30min på ca 500kb. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Husker jeg leste om et program som man kunne korte ned mp3-sanger til ønsket varighet for at sangen kan brukes som ringetone på mobilen. Jeg husker også at jeg nedlastet programmet i vinter engang, men nå finner jeg verken tråden her på forumet eller programmet på pc'en. Jeg har brukt søkefunksjonen men finner det ikke fordet Så derfor lurte jeg på om noen har en link til en side hvor jeg kan laste ned dette programmet gratis? Takker Last ned AV Music Morpher Gold f.eks og rediger enkelt sangene slik du ønsker at de skal være som ringetoner. Endret 1. juli 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
maslaksen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Rs125 Post:#6 Skrevet: 28/06/2005 : 20:49 Report PostQuote Post Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 418 Medlem nr.: 45715 Registrert: 04/04/2004 Også for å få prikken over i'en, så konverterer jeg i dbpoweramp, så har jeg en 30min på ca 500kb. ____________________________________ *Klikkbar* Forklar nærmere. Høres innteresant ut, blir det dårligere kvalitet osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå