YourShadow Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Til dere som kan kjøre WOW, UTEN at det lagger i ORG når dere kommer med windridern, hvilken pc har dere? skal nemlig ha ny pc, så hadde vært fint om jeg visste hva jeg trenger...orker ikke å sitte å spille med megalagg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det viktigeste er at du har minst 1 gig RAM, uten det vil det sansynligvis lagge i store byer. Prosessor vist du skal gå AMD, ville eg ikkje anbefalt noke under 3000+, det går sikkert an med dårligere prosessorer, men det er mit tips.Skjermkort, burde de fleste nye gode skjermkort holde, eg kjører personlig med XFX GF 6600GT. Lenke til kommentar
YourShadow Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) fint, så da tror du at den jeg får: (amd xp 3200 ,1500ram og samme skjermkort som du) funker fett? Endret 26. juni 2005 av YourShadow Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du kommer aldri til å oppleve at det ikke lagger når du kommer til orgrimar, eller andre steder med en stor sammling spillere. Da gjerne rundt AH. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 fint, så da tror du at den jeg får: (amd xp 3200 ,1500ram og samme skjermkort som du) funker fett? Det oppsettet ser bra ut, som bOms seier vil du avogtil merke lagg feks utenfor AH, der det ofte er ca 50+ personer samlet i et vedig lite område. Mne med mit system som ligner vledig på det du skal ha, merker eg nesten ikkje lagg, hvertfall ikkje sånn at det ødelegger spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har mer eller mindre den samme setup'en som noen nevner over her. AMD XP3200+ 1GB RAM GF 6600GT Og etter den siste store patchen får jeg lag første gangen jeg gjør ting (Vanskelig forklart) Dvs første gangen jeg skal buffe meg selv/bruke ghostwolf/ gå inn i kamp. Da får jeg gjerne en freeze på 2 sekunder og deretter fortfilm for så å gå i vanlig fart igjen. Dette skjer når WoW er nystarta og ikke når jeg relogger. Og i Orgrimmar/Iron Forge slipper du ikke unna lag den første gangen det loader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå