knuto Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Grunnen til at eg dei siste dagane har streva med å leggje inn linux, er mest fordi datamaskinen min er litt vel treig til Windows XP Pro. Denne tråden konkluderte med at Gnome ikkje takler min hardware, og eg installerte KDE (Kubuntu). Så har det seg slik at eg vil jo ha noko som krevar minst mogleg av datamaskinen min, og eg vil helst difor skifte endå ein gong, men no til XFCE. Er det nokon her som gidder å forklare det, eller veit om ein guide som forklarer det godt? Eg har søkt litt på google, og har funne nokon guider, men eg har ikkje klart å få det heilt til... F.eks. finner eg ikkje alle filene dei snakker om, og artikklane var ganske gamle... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tror XFCE ligger i Universe. Prøv apt-cache search XFCE Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 apt-get install xfce4 skal gjøre susen. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Olsen: Det kom ingen "svar" etter komandoen du skreiv. Izte: Fekk berre dette Password: xxxxxxxxReading package lists... Done Building dependency tree... Done E: Couldn't find package xfce4 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Følg denne du: http://ubuntuguide.org/#repositories Endret 26. juni 2005 av dabear Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Fekk berre dettePassword: xxxxxxxxReading package lists... Done Building dependency tree... Done E: Couldn't find package xfce4 Du må aktivere Universe i apt-instillingene. Kjør fra en konsoll... sudo gedit /etc/apt/sources.list Finn alle linjer som begynner med "#deb", fjern "#"-tegnet, lagre, og kjør: sudo apt-get update sudo apt-get install xfce4 Lenke til kommentar
knuto Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Takk Gimper! Det var det eg mangla, men det ser ut som om han har stoppa for godt på 99% Endret 26. juni 2005 av knuto Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 avbryt og prøv igjen. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Yes! Takk igjen! Fungerer no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå