Tuffeluffe Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei! Har en PSU som durer og bråker litt, så da tenkte jeg om det går fint å bytte vifter i psuen.... Går dette bra eller???? Noen som i tillegg har noen vifter å anbefale? MÅ være stillegående og ikke sååå fryktelig dyre... Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Skulle ikke være noe problem å bytte den... Det kan bare bli litt vrient å få den gamle ut, og den nye inn. For ting sitter som regel litt trangt innimellom alt mulig annet i en PSU... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ingen problemer med å bytte vifter i PSU, men tilkoblingene kan være litt vanskelige i enkelte strømforsyninger. Hvilken strømforsyning er du har planer om å bytte vifter på? Papst sine vifter er jo et brukbart alternativ. NB! Du mister garantien på PSU med en gang du åpner den. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 jeg har ei q-tec 550w, men alle sier at den ikke er så veldig bra... så jeg vurderer da å bare gi blaffen i å bytte vifter på den, da den ikke er veldig stabil.... Meninger? Noen som har en PSU og anbefale? MÅ være stille og billig.... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Q-Tec er ikke akkurat kjent for og ha kvalitetsprodukter, nei. Jeg har ville kjøpt en ny PSU. Hva har du av maskinvare? Hvor mye er du villig å betale for en PSU? bZerk sine PSU'er på microplex er jo ganske bra. De er heller ikke så dyre. Mye for pengene syns nå jeg. Finnes mange gode PSU'er der ute, spørs bare hva som skal kobles til, og hva du er villig til å betale Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja.. gå for en Bzerk.. hadde q-tec før.. og det va ikke holdbart i d hele tatt.. kjøpte meg en bzerk og alle mine problemer var borte Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Maskinvaren min er som følger : Gainward GeForce 6800 GT GS Sony DVD-brenner LG DVD-spiller IDE 16x/48x AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754 Western Digital Caviar 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 Og noen vifter.... Men har tenkt å kjøpe : http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=81800 Når det kommer ut.... så da er det jo også flere vifter som skal kobles til.... Det er VELDIG viktig at den er STILLE... Har sett på misten : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Men tar gjerne noe som er billigere På forhånd takk... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Inlegg slettet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå