henrikmain Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Gravide skal visst ikke spise jordbær, har jeg hørt. Tull. http://www.babyverden.no/templates/QApage.aspx?id=7681 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Gravide skal visst ikke spise jordbær, har jeg hørt. Tull. http://www.babyverden.no/templates/QApage.aspx?id=7681 Jeg stoler ikke på en som staver godteri "gotteri Neida, hun har helt sikkert rett. Jeg har bare hørt det. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hehe, ja, stusset litt over den noe uortodokse stavemåten jeg også. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Gravide skal visst ikke spise jordbær, har jeg hørt. Daaaaaaaaamn!... Præhæhæ! Det var det jeg visste! Hysj da for svarte! De må ikke oppdage oss..! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Som en jeg kjenner alltid sa når vi var ute med snekka på øyern: Vaffler er sunt, året rundt ( helst med jordbær på ) Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis det er mye C-Vitaminer, så er det avførende også.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 C-vitamin er vannløselig, og man kan ikke bli forgiftet av C-vitamin uten å gå virkelig inn for det, f.eks. gjennom konsentrerte tilskudd. Eneste man kan merke er en mulig tørste og belastning på nyrene, fordi de må jobbe en del for å kjøre ut igjen C-vitaminet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 C-vitamin er vannløselig, og man kan ikke bli forgiftet av C-vitamin uten å gå virkelig inn for det, f.eks. gjennom konsentrerte tilskudd. Eneste man kan merke er en mulig tørste og belastning på nyrene, fordi de må jobbe en del for å kjøre ut igjen C-vitaminet. word. hadde tenkt til å si det selv =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå