Ullsokk Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Her en dag for litt siden leste jeg at Klez-viruset skulle "slå" ut.. Derfor lastet jeg ned en fix fra Norman ( tok den som var på toppen av lista til hw.no over klez fixer..) Den fant noen par klez filer.. Senere den dagen skulle min mor sjekke sin nettbank, og til sin store forbauselse funket ikke nettbanken..hmm, tenkte hun.. Hun ringte til nettbanken og spurte om det var noe feil med serverebn demmes.. "Ingenting feil med servern vår, sa de.. Jaja, vi får vel prøve i morra sier mora mi.. SÅ jeg setter meg ned og sjekker mailen min..(fra MSN messenger) HMM, jeg kommer ikke inn på mailen.. Vi ventet til neste dag med å prøve igjen..Det samme skjedde igjen..Mora mi lastet ned en klez fix fra symantec..Den fant en hel haug av klez virus.. Vi har prøvd Opera, men det funker heller ikke.. Den finner ingen sider! Hvis jeg prøver og sjekke mailen, så sier den at det er en sperre for sikre sider.. :???: Kan Klez viruset ha forårsaket dette, eller hva tror dere..Vi prøver i første omgang å fikse dette uten en format på disken..:???: Hilsen Draco Lenke til kommentar
jenss Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hei Det er mulig det ikke er virus. Hadde lignende problem. Ble da tipset om en fix. Den hjalp. Den finner du her: http://home.online.no/~jo-velan fixen heter Online_ADSL_fix_98SEME.reg jenss Lenke til kommentar
Photons Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 ehh, en reg-fix? Ville belage meg på å kanskje installere Windows på nytt, Klez er en irriterende liten jævel . . . Lenke til kommentar
engkje Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jepp klez kan gjøre det! Men fiksene du kjører fjerner også systemfiler på pcen din!!!!! Blant annet blir explorer fucka. Den klarer ikke sider som benytter seg av java og appleter. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Da klez slo til for fullt hos meg ville ikke maskinen starte en gang! Da jeg endelig fikk start på den var flere snarveier til div. program fucka opp. Så det endte med Fdisk og ny instalasjon! Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hva med å re-installere Opera eller IE? "Fixen" kan ha fjernet noen "felles" systemfiler som browsere bruker, eller.no... :smile: Lenke til kommentar
engkje Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 ja du kan reinstallere browseren det vil funke!!! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Vi fant ut at det fucka no java drit, så i ikveld blir det formatering her i huset ja :smile: Lenke til kommentar
engkje Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 det er ikke viruset som fucker opp nettleserene men cleaningen!! reinstaller nettleseren eller så blir siste utvei og formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå