Gå til innhold

Hvordan forbedre kvaliteten på voicechat?

Anbefalte innlegg

Jeg snakker her om voicechat funksjonen i CS (jeg spiller bare CZ, men det er vel likt i alle versjonene?)

Kvaliteten er rett og slett elendig.

Er det noen muligheter for å forbedre denne?

Eller om det finnes noen smarte løsninger som f.eks å filtrere bort lyder man ikke trenger å høre slik at det blir lettere å høre hva de andre sier.

Videoannonse
Annonse
Men må man ha ventriloserver, eller kan man lage en "server" på sin egen maskin?

Ventrilo server er noe du må kjøpe selv på eventuelt gameserver, eller så spørr du noen folk om gratis vt rom på servern deres. Fins også flere "gratis mixe servere"... Tror du kan lage server på egen maskin også, har selv gjort det på lan men vet ikke åssen det er med internett...

Ventrillo, Skype, TS etc.

Har dem alle sammen, men fordelen med voicechatten er at man ikke trenger å planlegge særlig i forveien.

Man kan liksom bare joine en hvilken som helst server å prate med folk.

Det er også en god måte å treffe nye menesker på, som ikke alltid bruker de samme voiceprogrammene som jeg bruker.

EDIT: I tillegg att det er mindre formelt enn å bruke ett voicechatprogram.

(hvis man skulle være litt sjenert :whistle: )

Endret av Bluesky
  • 2 uker senere...
Ikke så veldig lurt å bruke programmer som Ventrillo, Skype og TS når du spiller cs. På de fleste servere er det ikke lov å bruke slike programmer siden da er det mulig å ghoste.

Brukes jo til pcw da

Tenkte på offentlige servere.

Folk kan vel ikke sjekke om du er på vt?

Trur ikke det, men de kan se det hvis du hele tiden vet hvor motstanderene dine er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...