Jtand Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tenkte å kjøpe en Tippmann 98 Custom paintballmarkør. Dette trenger jeg: - Markør - Luftflaske - Magasin - Maske Hvor finner man billigst pakketilbud på internett? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har god erfaring med http://www.paintballweb.no/ Anbefaler deg å kjøpe ei pakke og å oppgradere til ei skikkelig maske. Luftsystem hadde eg òg vurdert. Det er dyrare i innkjøp, men lønner seg i lengden. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Luftsystem hadde eg òg vurdert. Det er dyrare i innkjøp, men lønner seg i lengden. Har bar mulighet for luftfylling på den lille plassen vi bor på. Forøvrig er paintballbanen er bare 400-500 meter unna huset vårt Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 kewlt! Paintball ser fett ut. Er det noen paintball baner i asker, bærum eller oslo? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Kjøpte en markør med magasin for 1000 kr idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå