Hanrek Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hei, har en seagate barracuda 250 gig.. Tingen er at jeg hører at den jobber ganske høyt.. . knakelyder altså. hvordan kan jeg få bort dette? Irriterende når jeg skal prøve å sove at pcn bråker EDIT: ops.. feil forum vente på at mod flytter tråden. Endret 26. juni 2005 av Hanrek Lenke til kommentar
holvik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Strikkoppheng http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=435553 Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Hehe så jo bra ut det. Men jeg har ikke no plass til det tror jeg. Ettersom harddisken sitter i en liten brakett sak nederst i kabinettet. Men hva gjør det der med støyen? kommer "jobbe lydene" av at harddisken vibrerer og kommer nærat siden der den er festet? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Lydene forplanter seg fra harddisken til kabinettet. En harddisk vil selvfølgelig lage lyd selv om den henger i strikk, men støyen vil bli betydelig redusert. Hvis du har plass til harddisken lenger opp i kabinettet ditt så flytt den dit. En harddisk montert i bunnplata bråker fælt. Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takk for tipset. Skal se om jeg ikke kan få fixa noen sånne strikker også om det er plass! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Biltema har no slags støydempingsmatter som er bedre enn de som selges i enkelte databutikker, disse vil også redusere støyforplantning i kabinettet. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Her har du flere alternativ. (har ikke prøvd noen av disse selv) http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Se drevrammer/støydempende. Du er også her avhengig av å ha ledige 5 1/4 brønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå