Habitats Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hei jeg har problemer med og få igang pcen. når jeg starter så kommer pipelyden som pleier og komme og på skjermen skjer det EN ting. det bildet som kommer opp hvor det står *trykk tab for bootscrean* og *del* for bios. ikke noen av kommandoene funker. dette bildet blir stående og ikke noe mer enn det skjer. jeg har prøvd og tatt fra hverandre chipset og sett ting på igjen, tatt ut hdd's og ram, men samme problemet uansett. jeg kommer altså ikke inn i BIOS og har ingen rescue disk, så har ingen mulighet til og formatere heller... spec: cpu - amd64 athlon 3800+ SK - radeon povercolor x850xt psu - 470w HK - msi pltinum n8k SLI ram - 4x512 cosair hdd - 6 disker fordelt på 1.1tb OS - win xp pro eng sp2 pcen brukes mye til spilling og lagring, ogstår alltid på. den siste tiden har jeg spilt gnaske intenst bf2, noe som tar endel ressurser av PSU og slikt. siste gangen jeg boota pcen fikk jeg en helt rar oppløsning på skjermen helt til jeg kom inn i win. jeg er ikke helt sikker, men jeg har en liten anelse om at HK har tatt kvelden men vet ikke hvordan jeg kan forsikre meg om dette. jeg har også følelsen av at stømforsyninga på 470w er litt i minste laget når jeg spiller og at det muligens er denne som er ødelagt. men er heller ikker sikker. jeg har bygd pcen selv og alt har funket utmerket helt til nå, har sjekket at jeg ikke har diskett eller cd/dvd i som kan forstyrre oppstart så, alt som kan være til hjelp er velkomment og hvis dette problemet er tatt op før må jeg ha oversett det, så gi godt link=) Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 MSI Reminds You... • Both power connectors, JPWR1 (24 Pin) & JPWR2 (4 Pin, for CPU Power ) must be attached to this model to ensure operation of the Mainboard. • A Power Supply of 450 watts, or above, is highly recommended for system stability. • ATX 12V power connection should be 18A or greater. • For this model, you must use a Power Supply which has a -5V pin supply. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå