H-Frame Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hei, jeg har nettop gårr over fra ATI kort til GeForce 6800 LE, på ATI var ATI tool det greieste programmet jeg har vært borti... jeg lasta ned rivatuner (softmodding og klokking) men jeg finner ingen plass hvor temperaturen på kortet mitt står... noen som vet(helst uten å måtte laste ned programmer) hvor tempen. på mitt skjermkort står? på forhånd takk Mvh kandalf Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 hei, jeg har nettop gårr over fra ATI kort til GeForce 6800 LE Sviker Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvis du har de nyeste nVIDIA driverne finner du temperaturen på avansert i skjerminstillingene Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Welcome to the dark side. Du må som sagt inn på advanced. Noe annet enhver nVidia bruker har liggende er foruten rivatuner, Coolbits..... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er også mulig å klokke direkte fra driveren slik som vist. Det fungerer veldig greit for da slipper du å gå via et tredjepartsprogram for å justere klokkefrekvensene. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 men... hvor kan jeg laste ned coolbits? og om jeg skulle returnere til de "snille" (ATI), kan jeg da uninstalle coolbits? jeg har hørt det endrer på windows? åssen funker dette? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Alt du trenger av nytteprogrammer finner du her. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 jeg installerte nå coolbits, men ingenting skjedde, menyen er helt lik som før... og en ting til... kan jeg uninstalle coolbits? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Alle programmer kan avinstalleres, prøv Legg til/fjern prg i Kontrollpanel. Coolbits er et eget program du må kjøre. Hva ønsker du å bruke Coolbits til? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 kan du legge ut en spesifikk link til coolbits? slik at jeg kommer rett til download "stedet" jeg skal bruke det til klokking/temperatur monitoring Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er bare til å navigere seg fram på menyene. Coolbits Følg instruksjonene nøye, så får du det til. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 ja... jeg jør det som står, og det blir adda til entryet mitt, det står sucsessfull, men det kommer ikke Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 EVEREST det leser alt du trenger og vite om maskina Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 OMG... er det så sinnsykt vanskelig å bare si ett program, evt. hvordan jeg kan finne ut hvor varmt skjermkortet mitt er, UTEN å foreslå alle andre programmer som har allt, untatt temp? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 OMG...er det så sinnsykt vanskelig å bare si ett program, evt. hvordan jeg kan finne ut hvor varmt skjermkortet mitt er, UTEN å foreslå alle andre programmer som har allt, untatt temp? evrest har jo alle temperaturene i hele maskina jo, linka til download over bare laste ned og se temp Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Everst bommer med 10 grader på GPU hos meg. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 jeg fant ingen temperaaturer der i alle fall Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 nå fant jeg det, kan dette stemme? GPU: 49 grader, mens gpu memory bare er 37? må vel være 10 grader feil her og? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Temperatur, klokkehastigheter (med Coolbits) og alt annet du trenger finner du nekelt og greit fra skrivebordet. Det er ikke behov for et tredjepartsprogram for å finne den informasjonen, eller for å justere klokkehastighetene. Men det kan bli mer oversiktelig med Everest eller lignende program. Angående temperaturene dine, så vil ikke minne bli så varmt som GPU. Ser helt greit ut det der. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 på mitt 9600 XT kort så lå tempene rundt det samme (i følga ATITool), bare der var minne litt varmere enn core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå