SacrefiZer Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hei ! Jeg vil modde shuttelen min til en favoritt hos damene på LAN. Lurer derfor hvor jeg kan få tak i sånn kjempemyk "pels" som er på penaler osv. Ikke sånn kort "pels", men med en lengde på ca 5-10 cm. Og helst rosa Mvh. SacrefiZer EDIT: Innlegg nr. 100 Endret 26. juni 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 De kan sikkert bestille hos f.eks. KID eller Princess (ikke spør meg hvorfor jeg kan de navna ) Ellers kan du spørre han som hadde det på space-saveren sine, husker desverre ikke hva han hater/kaller seg Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Vi alle har våre hemmeligheter sigen :!: Men kan du si ifra om du finner han igjen så kan jeg søke litt imens jeg.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vi alle har våre hemmeligheter sigen :!: Men kan du si ifra om du finner han igjen så kan jeg søke litt imens jeg.. Mvh. SacrefiZer That`s right, what`s yours? Har kikket endel rundt nå, men finner ikke igjen tråden. Har søkt på ganske mye forskjellig, og kikket (grovt) igjen "Mine Innlegg", men det er jo 30 sider jo! Kan se litt mer i morgen, men akkurat nå gidder jeg rett og slett ikke (bær med meg) Skal poste her med en gang jeg finner igjen tråden (hvis jeg finner den) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Et raskt søk i worklogs, og jeg fant det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du hviste hva du skulle søke på Vågebu, jeg og for den saks skyld, men jeg fant den ikke. Hva søkte du på? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takker, fant han selv akkurat og.. Har sendt melding til ham nå.. Kan hende det blir en worklog av dette.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Takker, fant han selv akkurat og.. Har sendt melding til ham nå.. Kan hende det blir en worklog av dette.. It better be! Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg søkte på server i worklogs eldre enn 1 dag Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Tar dette som et tegn på 3 ting: Jeg er trøtt Jeg bør lære meg bedre meg søkemetoder på forumet Jeg bør sette på en film nå, siden jeg er filmavhengig (må se film minst en gang til dagen, har bare sett 1 i dag ) Bra du fant den, gleder meg til workloggen! EDIT: May I suggest red (pink) kathodes? Endret 26. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Vet ikke helt, skal se etter, har både blå lys og røde katoder her så jeg må sjekke hva som passer best, men svart og rosa passer som faen da.. (Min shuttle er svart.. ) Første innlegget har var mitt nr. 100 her på forumet, (det må feires med ett glass brus ) Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du hviste hva du skulle søke på Vågebu, jeg og for den saks skyld, men jeg fant den ikke. Hva søkte du på? Søkte på "spacesaver". Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg burde ha lagt meg lenge får denne tråden ble opprettet, for jeg søkte på det samme (Men jeg fikk opp de samme postene samme hva jeg søkte på) Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 blir det noe av dette da? vil se bilder! trenger litt inspirasjon til jeg skal modde min egen shuttle (tviler på at det blir rosa pels på den men det er alltid gøy å se!) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Plysj får du hos hobbysjappa di! Gikk på Panduro Hobby og fikk det i metervare.. Ellers går jo ann å kjøpe en hau av plysj-penal å klippe opp disse da! Legger merke til en liten vekst av Barebone-modder nå.. Spennende! Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 blir det noe av dette da? vil se bilder! trenger litt inspirasjon til jeg skal modde min egen shuttle (tviler på at det blir rosa pels på den men det er alltid gøy å se!) Ja, det blir noe av, men må skaffe meg deler jeg trenger først.. Og du Gilsevaks: Jeg har lett på sia nå og finner det ikke... Men det er sånn stoff jeg mener, ikke sånn kort på 1-2 cm, men på 5-10 cm. Så om du har funnet det så ber jeg deg om å linke så jeg får sett og bestilt.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har sett de har hatt på Panduro, men jeg fant ut at det var Hobby Norge jeg var på! Finnes bare i Drammen og i Trondheim da: http://www.gulesider.no/gsi/search.do?sort...irma=hobbynorge Uansett kan det godt hende du får tak i noe på Panduro Hobby også! Sjekk om det finnes en butikk i nærheten.. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Ok, da får jeg bare prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå