Apanonar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har anskaffet meg en Ferrari 3000 til en billig penge. Visste om at den produserte en del varme, men hvor mye varme den produserte ble jeg negativt overrasket over. Den kan faktisk varme opp senga di på en kald vinternatt. Så jeg lurer på om det er andre som har hatt samme problemet og hva di har gjort\ikke gjort. Finnes det det programvarer (fan control) som kan dempe denna varmen? Takker for alle gode råd og tips Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tviler at Fan Control, som såvidt jeg vet senker turtallet på viften når det blir kaldt i dataen, vil senke varmen. Lenke til kommentar
Apanonar Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Vet, men er det ingen som har noen forslag? Er det ingenting jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det er en maskin basert så å si på ytelse i bærbar. Varme og viftestøyen det bringer med blir desverre deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå