oro2 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 vell der tar du feil gitt , det er fult mulig og kjøre 2 biler og en buss i bredden der , kolektivfeltet går gjennom rundkjøringen , men det var ikke der jeg kresjet , hadde det vært der så er det ikke vært no problem for der er det 2 filer på utkjørselen av rundkjøringen Det er sikkert mulig, men er mange busser som likevel ligger litt over i det midterste feltet når de skal rett frem fra sentrum mot Madla. Er bedre å bremse litt da enn å få bulket bilen. Kollektivfeltet opphører før rundkjøringen fra både Madla og sentrum så det du sier der er feil. I rundkjøringen er det ikke noe kollektivfelt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 vell der tar du feil gitt , det er fult mulig og kjøre 2 biler og en buss i bredden der , kolektivfeltet går gjennom rundkjøringen , men det var ikke der jeg kresjet , hadde det vært der så er det ikke vært no problem for der er det 2 filer på utkjørselen av rundkjøringen Det er sikkert mulig, men er mange busser som likevel ligger litt over i det midterste feltet når de skal rett frem fra sentrum mot Madla. Er bedre å bremse litt da enn å få bulket bilen. Kollektivfeltet opphører før rundkjøringen fra både Madla og sentrum så det du sier der er feil. I rundkjøringen er det ikke noe kollektivfelt. vet det , men kolektiv feltet slutter for at folk skal kunne bruke feltet for og svinge til høyre , ble lært opp av jobben til og kjøre sånn , og han som lærte meg opp er sensor for fagprøvenevnda så jeg regner med han kan dette Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Trur dere att dersom politiet hadde hatt kontroller i rundkjøringer hadde gjort at flere begynte å blinke ut? Eventuelt til venstre når en skal til venstre, og høyre når en skal til høyre..? Er ikke så lenge siden Politiet hadde blinklyskontroll i en rundkjøring i nærheten av meg. Tror de fikk inn en del penger i statskassen den dagen, ja. :!: Om man blir flinkere å bruke blinklys om det blir flere kontroller spørs vel, men mener at de som ikke klarer å bruke de stakkers lysene riktig burde tatt seg et repitisjonskurs eller noe. Mitt tips er; stol ikke på noen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå