Fl@meboy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Ja, da har jeg bestilt logitech Z-5500 og begynte å lure når jeg så det som stod om det...Er det for data http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4570 Begynte å lure da jeg så dette: Adapteren kan koples til Sony® PlayStation®, Sony® PlayStation®2, Microsoft® Xbox® og Nintendo® GameCube™ via de røde og hvite RCA-ledningene. Endret 25. juni 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jupp, disse kan du bruke på PCen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det funker fint, har akkurat samme (bare Z-5300) og der frølger det med lik adapter Den funker på denne måten: Du kobler den grønne kontakten fra den innebygde forsterkeren på subwooferen til den grønne enden på adapteren, setter bryteren på baksiden av subwooferen til 2 (for to-kanals lydsignal) og setter den røde og hvite ledningen fra PS2`en eller hva du enn måtte koble til de like motstykkene på adapteren, og spiller Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Aha, takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå