Gå til innhold

Er denne ram-brikken et bra valg?

ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal han klokke?

Viss ikke holder det med PC3200-brikker.

Med sokkel 939 kan det være greit å benytte seg av doble minnekanaler, og kjøre 2*512Mb med lave tilgangstider.

F eks disse fra Kingston, eller disse fra OCZ som er noe billigere.

Det er en del gode minnebrikker, men lave tilgangstider er en fordel.

Lenke til kommentar
Han skal ikke overklokke tenker jeg, men kanskje jeg gjør det :innocent:

Han spiller for det meste, men sitter oxo på nettet og gjør det vanlige folk gjør :p

Mest spilling tenker jeg ;)

-DJ Ovin-

Da anbefaler jeg den jeg linket til!! har den selv..spiller mye cs/half-life2 (altså krevende spill). fungerer helt perfekt!

Lenke til kommentar

Har ikke pratet med han på en stund men han sa noe om rundt 1000 tenker jeg så da ser det bra ut med de brikkene der, får to for 1000 lappen..

Skal prate med han snart så får vi se hva han gjør ;)

-DJ Ovin-

Lenke til kommentar

Kjøp ram av samme hastighet som den han har (PC3200/400MHz og CL 2.5.) Om han ikke skal overklokke, så er Corsair Value S en god og rimelig brikke. Den står i listen hos komplett.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Kjøp ram av samme hastighet som den han har (PC3200/400MHz og CL 2.5.) Om han ikke skal overklokke, så er Corsair Value S en god og rimelig brikke. Den står i listen hos komplett.

Hvor manger DIMM porter har han ledig?? vil veldig anbefale at han kjøper 2x512mb

Hvis han bare har 1port så vil jeg anbefale denne' kvalitets brikker! :thumbup::yes: (erfaring :roll: )

Lenke til kommentar

Hvor manger DIMM porter har han ledig?? vil veldig anbefale at han kjøper 2x512mb

Hvis han bare har 1port så vil jeg anbefale denne' kvalitets brikker! :thumbup::yes: (erfaring :roll: )

Joda, Geil lager bra saker -har brikker fra de selv ;) Holdbarhet og kvalitet/stabilitet varierer fra produsent til produsent, men ytelsen er jo den samme på den gitte hastigheten (PC3200.) Slik jeg ser det er Corsair og Geil blandt de beste produsentene av RAM, så jeg valgte rett og slett Corsair fordi de er billige og finnes på kompletts lager. Regner med at trådstarter bestiller fra komplett siden han linker dit. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...