LinkHimself Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Eg får ikkje dei to lysene i front til å virke. Kan nokon hjelpe meg? Problemet mitt er at eg ikkje veit kva kabel det er og kor den skal sitte. Det hadde vore kjekt om nokon kunne tatt bilde av det heile slik at eg hadde forstått korleis det skulle vere. Link til kabinettet mitt: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2615 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Er det ikke vanlige molex-kontakter eller 3-pins molex til de? (har ikke kabinettet, men kan tenke meg noe sånn) EDIT: Har du mulighet til å ta bilde av kontaktene? Endret 25. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Er molex sånn stor kvit sak? Edit: eg kan ta bilde, men kva skal eg ta bilde av? Eg veit jo ikkje kva kontakt det er. Endret 25. juni 2005 av LinkHimself Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, molex er en stor hvit sak med fire pinner i, og en gul, en rød og to svarte ledninger inn Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Eg trur kanskje at det er denne. Den er kopla til i samme ting/leidningsklase som dei to kabinett viftene mine er. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, det er den. Funker den ikke når du har koblet den til samme som kabinettviftene dine? I så fall, koble den til en egen molex-kontakt, funker sikkert da Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 det er den molex-kontakten ja.. den kommer ut fra bak harddisk-stativet sammen med alle de små.. det skal vel være to stk der tenker jeg, en til vifta også. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Æsj. Ingenting funkar. Eg prøvde å sette den på egen molex-kontakt, men ingen lys. Eg kan ikkje forstå kvifor det ikkje funkar. Men eg greier meg nok utan. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Surt at du ikke får det til å fungere, det burde jo gå fint. Synes du burde sende mail til butikken du kjøpte det hos, der du forklarer problemet. Kan ikke de hjelpe deg, be dem sende nye lys, eller finne en anne løsning, det er for dårlig at det ikke funker Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Rart om de skulle være deffekte når du mottokk kabinettet. Ledningen min til LEDs i front lå i bunn av kabinettet. Om du sjekker de 3 viftene og om det er en du ikke har glemt å kople til? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ikke så rart når en tenker over det; Det blir solgt mange kabinett av denne typen til uka, og av de er det en viss feilprosent (som med alle andre ting) og dette resulterer i denne tråden Endret 26. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hadde en kompis med samme problem, fikk ikke lysene til å fungere. Sendte det tilbake, og fikk nytt. Nå fungere de Er nok som med allt annet en viss feilprosent js. Men kan ikke huske han betalte så mye over 900kr for det, syntes 1044,- var litt dyrt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå