Gå til innhold

Hva har skjedd med MTV?

Anbefalte innlegg

De siste dagene har MTV "fryst" og nå står bare vedlagt bilde der. Var hos en kamerat i går og der var det helt likt. Noen som opplever det samme? Det står ikke noe informasjon om dette på www.mtve.com

EDIT: Ja nå går det plutselig ikke an å ta Capture Picture i Chris TV... Beklager..

Bildet viser 2 mennesker som står og ser på et digert rundt.. lerret?... som viser noe fyrverkeri.. :dontgetit:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har fått med meg av the voice tv suger hardt. Det er vel ikke så rart at folk kommer til å savne MTV. TheVoice TV minner meg litt om musikkprogrammene på Ztv. Slike som HitPolitiet osv.. TheVoice tv er vel bare en slik musikkvideo 24/7 hvor man stemmer på hvilken video som skal gå

Lenke til kommentar

MTV har vel noen show man kan se på som tidsfordriv istedet for alle disse musikkprogrammene Viasat-kanalene har.

Har jo showene til Simpson-søstrene, Pimp my ride, Punk'd etc. Må si at jeg liker MTV bedre nå enn jeg har gjort noen gang.

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at MTV ikke lengre betegnes som en musikk-kanal, men en underholdingskanal, og dette har Canal Digital nok av i sin grunnpakke.

Men nå har det seg sånn at jeg ikke har Canal Digital, og MTV er "borte". Bare lurte på om andre opplever det samme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...