Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og SonyEricsson lekker som en sil; igjen. Dette begynner jo å bli ganske latterlig. Skulle ønske det var noen som kunne vite om det er med vilje.

 

Utseendemessig synes jeg denne nye mobilen var ganske stygg. Det er overhodet ikke alt som teller, men når man ikke har spesifikasjonene å lese er jo det eneste jeg kan dømme den etter så langt.

Lenke til kommentar
arehei,30/10-2005 : 15:48]

Og SonyEricsson lekker som en sil; igjen. Dette begynner jo å bli ganske latterlig. Skulle ønske det var noen som kunne vite om det er med vilje.

 

Selvfølgelig er det med vilje. Markedsføringsbudsjettet er tilpasset slike lekkasjer. SE, og andre, får MASSE gratisreklamer. Det viktigste er å ikke lekke for mye, bare akkurat passe.

Lenke til kommentar

Vel, det har nok sine fordeler og ulemper. Nokia, som vi alle vet selger mest, ser ut til å velge en annen strategi her, og holder sine mobiler tett inntill seg før de blir presentert. SE gir ut, med vilje eller ikke, all informasjon lenge før presentasjon, noe som fører til at når de først blir presentert er det ingenting å glede seg over.

 

Men, hva som lønner seg er det umulig for meg å si.

Lenke til kommentar
Dårlig nytt (for min del hvertfall) W900 i hvit versjon ser ut til å kun å bli ekslusivt solgt for Vodafone. Så W900 kan bare bli solgt i sort versjon fra SE.

Men at den ikke får voda meny system, men beholder sin velkjente SE UI.

Synd, for jeg syns W900 i hvit versjon med oransje lys rundt paden var virkelig lekkert!

:hmm:

5042935[/snapback]

 

 

jeg håper du tuller nå?:0

 

hvis den ikke kommer (uten vodafone) i hvit, så er det jo ikke noe vits i å tenke på å kjøpe den en gang. den svarte er jo mildt sagt lite pen.

Lenke til kommentar
Dårlig nytt (for min del hvertfall) W900 i hvit versjon ser ut til å kun å bli ekslusivt solgt for Vodafone. Så W900 kan bare bli solgt i sort versjon fra SE.

Men at den ikke får voda meny system, men beholder sin velkjente SE UI.

Synd, for jeg syns W900 i hvit versjon med oransje lys rundt paden var virkelig lekkert!

:hmm:

5042935[/snapback]

 

 

jeg håper du tuller nå?:0

 

hvis den ikke kommer (uten vodafone) i hvit, så er det jo ikke noe vits i å tenke på å kjøpe den en gang. den svarte er jo mildt sagt lite pen.

5082726[/snapback]

 

 

Vel, det ser ut til at de lærde (les Voda) ser ut til å være usikker på om det er den sorte eller hvite versjonene de har.

Så forløpig gidder jeg ikke bekymre meg for det, men enig i at den svarte ikke var allverden nei-hehe.

 

Nå dukker det opp mer "rykter", så arehei, du får lukke øynene.

 

link:

 

http://mobile-review.com/articles/2005/walkman-en.shtml

 

Omtales bl.a om en oppgradering av W800, W850 som kommer i 2006, som sies å bli meget bra!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Her er et bilde av noe som kan vise seg å være "den lille P mobilen" fra SE.

bilde er ikke autentisk!

 

Er det gitt noe mer info om denne?

5113175[/snapback]

 

Ikke noe ennå offisielt, heng med!

 

Ellers så virker det til å bli en lansering av hvertfall 2 noe mobiler 14-15.11...

Virker til å være low end, en candybar, og en klappmobil + kanskje en til?

:hmm:

Lenke til kommentar
De kommer til å lansere noe i Januar.

:)

5138246[/snapback]

Akkurat det der har jeg hørt nå i så mange måneder at personlig mister jeg troen. Selvfølgelig, de har slagere som K750i/W800i, men synes det blir tomt ovenfor der.

 

Når 6680 kom, "vent til juni så kommer det noe". Neida, ingenting som var reell konkurranse. Når 6280 ble presentert, "vent til september så kommer det noe". Nok en gang ingen reell konkurranse. Nå er det vent til januar for at SE skal komme med noe som konkurrerer med blant annet N80, men jeg har begynt å miste troen på dem.

 

Mine sitater er altså ikke fra deg, men føler at ulike forum og ulike personer har hele tiden lovet killere fra SE, som f.eks. N80 fra Nokia, men det har bare skjedd så alt for sjeldent.

Lenke til kommentar

Nå skal vi være edruelig og huske på at Nokia tross alt har verdensherredømme på mobiler. Ingen kan foreløpig konkurrere med det volum Nokia viser til. De har et hav av mobiler og lang fartstid. At de en liten periode "hang etter" gjør de skam på nå. De er fremdeles konger.

 

SE sparket igang noe da de lanserte T610 og den konkurransen trengte Nokia, for da skjerpet de seg. Nå viser de muskler ingen kan hamle opp med. Nokia og SE kan ikke sammenlignes fordi Nokia lanserer vinnere i alle klasser, mens SE mangler representanter i flere klasser. Det er nok ikke fordi SE ikke kan, men fordi å konkurrere med Nokia, som tross definerte mobiler slik vi kjenner dem idag (sammen med Motorola), er ekstremt strategisk. Og det koster svinmye penger.

 

Men konkurranse er sunt for alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...