Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE

Anbefalte innlegg

Med walkman logoen menes det at man har spesiell støtte for musikkavspilling, f.eks at man skal kunne spille av musikk uten å skru på selve mobildelen. Og at minnet skal være stort for å romme mange låter. Er mest en gimmick greie, men det selger jo ganske bra, og ser ganske stilig omjeg skal si det selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med walkman logoen menes det at man har spesiell støtte for musikkavspilling, f.eks at man skal kunne spille av musikk uten å skru på selve mobildelen. Og at minnet skal være stort for å romme mange låter. Er mest en gimmick greie, men det selger jo ganske bra, og ser ganske stilig omjeg skal si det selv ;)

5021139[/snapback]

Tja, W800i har vel kun en litt oppgradert mp3-del og mulighet for flight-mode, ellers ingen forskjell fra K750 (kun at K750 er mye stiligere), men når denne kommer med nesten 500 mb internminne begynner det å likne noe, hadde den bare vært mindre...

Lenke til kommentar

Jeg også kunne tenkt meg denne som slider, og ikke som svivel.

Det som da kanskje er positivt er at dette skal være den siste flip telefonen fra SE.

Men det som kanskje gjør den litt lettere å bruke er at man kan bare trykke litt på mobilen, så åpner den seg av seg selv, veldig elegant (ser slik ut hvertfall)

For min erfaring med klapp og annet er at de er tungvinne å bruke.

W900 er da kanskje svaret?

Det gjøres med en mekanisk løsning, (fjær)

Syns W900 i hvit er fin... men stor og tung er den dessverre...

Lenke til kommentar
Det som da kanskje er positivt er at dette skal være den siste flip telefonen fra SE.

5023476[/snapback]

Du er litt mer oppdatert på SE-ryktene enn meg :)

Var det ikke slik at det skulle komme Ophira og Sakura? W900i er da Ophira, og Sakura skulle være lignende men med 3,2 mp kamera og sånt? Har den blitt avlyst?

Kanskje jeg som surrer her, men sånn kan det gå.

Lenke til kommentar

Ja, det så jo ut til å være en grei måte å svinge fram tastaturet på, det... HVIS MAN BRUKER TELEFONEN OPP NED! :realmad: Det så så lekkert ut på den første videon, men han holder jo telefonen opp ned for å få den til å sprette opp sånn. På en av de andre videoene åpner han telefonen på vanlig vis, men man må likevel skifte grep og så dytte ut tastaturdelen. Så ikke så smidig ut, egentlig... :thumbdown:

Sikler heller på 6280, jeg... :love:

Lenke til kommentar

5023476[/snapback]

Du er litt mer oppdatert på SE-ryktene enn meg :)

Var det ikke slik at det skulle komme Ophira og Sakura? W900i er da Ophira, og Sakura skulle være lignende men med 3,2 mp kamera og sånt? Har den blitt avlyst?

Kanskje jeg som surrer her, men sånn kan det gå.

5023509[/snapback]

Jo, og de var begge "veldig nær release", da det ble besluttet å legge dekk Ophira (som faktisk var oppfølgeren til S700) og heller satse på Sakura som jo vi alle vet er en Walkman fra SE...

Synd for Ophira var ganske rå, optisk zoom, 3.2 megapxl camera...

Men kommer mer spennende fremover, og da som slider virker det som.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jo, og de var begge "veldig nær release", da det ble besluttet å legge dekk Ophira (som faktisk var oppfølgeren til S700) og heller satse på Sakura som jo vi alle vet er en Walkman fra SE...

5029592[/snapback]

Å, det var synd. Skulle likt å se denne mobilen på markedet. Den med harddisk var kanskje samme mobil? Eller var det planlagt harddisk i w900i, som så ble droppet?

Gleder meg i hvert fall fremover :)

Lenke til kommentar

5029592[/snapback]

Å, det var synd. Skulle likt å se denne mobilen på markedet. Den med harddisk var kanskje samme mobil? Eller var det planlagt harddisk i w900i, som så ble droppet?

Gleder meg i hvert fall fremover :)

5030571[/snapback]

Ja, skulle likt å se den på markedet selv.

:hmm:

Nei, denne ophira hadde ikke HDD.

Virker som om SE forløpig velger å utsette sin HDD start, vet de hadde planer om en på 5gb men...?

W900 ser ut til å kunne komme i butikkhyllende i uke 49 (ubekreftet)

Dette for å kunne konkurere med N91.

Men W serien begynner ikke å ta "av" før til neste år, tror det blir mye spennende fremover for alle mobil og gadget fans.

Lenke til kommentar

Dårlig nytt (for min del hvertfall) W900 i hvit versjon ser ut til å kun å bli ekslusivt solgt for Vodafone. Så W900 kan bare bli solgt i sort versjon fra SE.

Men at den ikke får voda meny system, men beholder sin velkjente SE UI.

Synd, for jeg syns W900 i hvit versjon med oransje lys rundt paden var virkelig lekkert!

:hmm:

Lenke til kommentar
Haha herregud jeg ser det for meg, går i byen å skal åpne W900i på den grasiøse, mekaniske måten, og den bare spretter til helvete! :ohmy:

På den videoen gikk det jo så fort at jeg ble helt nervøs!  :cry:

5044231[/snapback]

Det er en elsk hat greie tror jeg, har hørt de som syns det er genialt, og det er de som syns det suger skikkelig...

:cool:

Men virker jo ganske kult da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...